خبرهای داغ:
پدر شهید مهدی علیدوست گفت: فرزند شهیدم را به ساحت مقدس حضرت زینب(س) هدیه نمودم.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۱۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹

حجت الاسلام محمدرضا علیدوست آلانق پدر شهید مهدی علیدوست پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: از اینکه فرزندم در راه خدا و دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده است، ناراحت نیستم و در واقع این شهید عزیز را که تنها پسرم بود، به عقیله بنی هاشم(س) حضرت زینب کبری(س) هدیه نمودم.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مهدی علیدوست اولین پاسدار شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از استان قم، بر روی دستان نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی، فرماندهان و پایوران سپاه و بسیج و مردم عزادار از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر تشییع شد و پس از اقامه نماز توسط آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، جهت خاکسپاری در قطعه شهدای مدافع حرم، رهسپار گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) گردید.

شهید علیدوست جمعی گردان تکاور لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) بود که در درگیری با گروهک تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید.

وی 26 ساله و اهل روستای آلانق شهرستان بستان آباد آذربایجان شرقی بود که از 20 سال قبل به همراه خانواده در قم سکونت داشتند. از وی یک فرزند دو ساله به یادگار مانده است.




ارسال نظرات
پر بیننده ها