خبرهای داغ:
همایش بصیرت افزایی با عنوان نفوذ ممنوع با حضور دکتر صفار هرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سیدالکریم ابراهیم ابن موسی ابن جعفر(ع) امامزاده نرمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۱۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ دکتر صفار هرندی با اشاره به سابقه نفوذ در انقلاب و به شهادت رسیدن شهید رجایی و شهید قدوسی بیان نمود: نفوذی کار خودش را خوب می داند و به خوبی اعتماد مسئول را جلب می کند. در کابینه شهید رجایی فردی نفوذی در کابینه باعث به شهادت رسیدن شهید رجایی شد و همچنین نفوذی باعث به شهادت رسیدن شهید قدوسی شد.

وزیر سابق ارشاد با اشاره به نفوذ اقتصادی افزود: راههای نفوذ امنیتی دشمن بسته شده ولی نفوذ اقتصادی بسته نشده است.دلیلش این است که تکلیفمان در اقتصاد معلوم نیست یک تولیدی که در داخل می شود انجام داد با وارد کردن بی مورد جنس از خارج باعث می شود صنعتگر داخلی ضرر کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نفوذ سیاسی گفت: در اول انقلاب همه با دیدگاههای مختلف در سیاست آمدند. طوری شده بود که سخنگوی دولت اول آلوده به سیستم جاسوسی تعبیه شده توسط سفارت آمریکا بود و گزارش جلسات مهم مملکت را به آمریکا اطلاع می داد.

وی افزود: کار شورای نگهبان جلوگیری از نفوذ سیاسی و اعتقادی می باشد.نفوذ از همه پیچیده تر نفوذ فرهنگی است.

دکتر صفار هرندی با اشاره به سوابق استعمار و نفوذ بیان نمود: استعمار ابتدا در کشورها حضور فیزیکی داشته و با غارت در کشورهای مستعمره اموال چپاول می کردند. در ادامه با اعتراض کشورهای مستمره استعمار حاکم دست نشانده محلی را سر کار می گذاشتند. که این هم کم شده و امروز استعمار فرا نو شده یک کسی حکومت را بدست می گیرد که هیچ نشانی از وابسته بودن دشمن را ندارد این نفوذ فرهنگی است. دشمن جوری عناصر را دست کاری کرده که خودش عوضی فکر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها