یادواره پنج شهید روستای محمدآباد برگزار شد

همزمان با ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، یادواره شهدای روستای محمد آباد از توابع شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۰۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یادواره ۵ شهید روستای محمدآباد از توابع شهرستان خلیل آباد با حضور گسترده مردم ولایتمدار و مسئولین این شهرستان و خانواده های معظم شهدا در حسینیه حسینی روستای محمد آباد برگزار شد.

حسین جلالی، مسئول سابق حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا (ع) و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: هر یک از شهدای روستای محمدآباد شاخص یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

وی در وصف شهید حاج محمود فرحپور طاهری این چنین گفت: مبارزی در مقابله با اشرار و عناصر ضد امنیتی، عنصر شایسته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بود که در شرق کشور به مقابله با ناامنی های شرق کشور جان به جان آفرین تسلیم می کند.

جلالی در وصف شهید غلامحسین شبانی گفت: شهید شبانی بسیجی دلاوری بود که از خانواده خود دل کند و به مقابله با اشرار افغان رفت و برای حفظ امنیت به شهادت رسید.

وی همچنین از شهید فرحپور طاهری گفت: نوجوان بسیجی شیرمردی بود که هنور سن آن به ۱۶ سال نرسیده بود که کیلومتر ها آنطرف تر از مرز ایران و در سرزمین عراق در راه جهاد به شهادت رسید. بسیجی که نحوه شهادت خود را خواب دید.

مسئول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا (ع) در وصفت شهید حسین نظری این چنین گفت: تخریبچی ارتش جمهوری اسلامی در صحنه جهاد شرکت کرد و به شهادت رسید.

وی در وصف سردار شهید حسین هرمزی خاطر نشان کرد: شهید هرمزی پاسداری بود که سینه به سینه دشمن در هشت سال دفاع مقدس جنگید ولی از قافله شهدای دفاع مقدس جا ماند ولی از منتظران شهادت بود و سرانجام در مبارزه با منافقان غرب کشور و در پایگاه های بانه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها