خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س)بسیج مساجد و محلات سپاه شهرستان سرخه به عنوان برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۸۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
مریم آزمون، فرمانده حوزه کوثر سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از سرخه با اشاره به کسب عنوان برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: پایگاه آسیه در سال 91-92 به عنوان پایگاه نمونه استانی و در سال 94 به عنوان پایگاه نمونه کشوری در جشنواره مالک اشتر معرفی شد.

وی افزود: پایگاه حضرت آسیه(س) به خاطر فعالیت‌های گسترده در امر ترویج فرهنگ بسیج و ایثار و شهادت در جامعه و فعالیت‌های گسترده فرهنگی در محله و شهرستان به عنوان پایگاه نمونه قشر مساجد و محلات کشوری انتخاب شد.

آزمون تصریح کرد: پایگاه آسیه در جنوب این شهرستان واقع شده و در بافت قدیم شهر قرار دارد؛ افراد غیر بومی نیز اغلب مهاجرین شمال و جنوب شرق کشور هستند.

فرمانده حوزه کوثرسرخه با بیان اینکه امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است، افزود: بسیج امروز وظیفه دارد ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه با هر شیوه و روشی گسترش دهد و در این امر، پایگاه‌ها نقش مهمی دارند.

آزمون بیان کرد: تعداد اعضای عادی این پایگاه 271 نفر و فعال 122 نفر و دارای 9حلقه صالحین در رده سن های نونهالان، کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: از سیاست های پایگاه برگزاری و اجرای برنامه های ابلاغی بسیج طبق دستورالعمل دعوت از جوانان در حلقه های صالحین و واگذاری مسئولیت در اجرای برنامه ها به آنها بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها