خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع):

دشمن در جنگ نرم سراغ ایمان، معرفت و باور مردم می رود +تصاویر

در زمان امام حسین(ع) مردم بی بصیرت جای حق و باطل را اشتباه و به جای حمایت از ولایت به بیراهه رفتند. امروز وظیفه ما بسیار سنگین و حیاتی است چون در جنگ نرم، دشمن سراغ ایمان، معرفت و باورهای ما می رود.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۸۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در پنجمین روز از ماه محرم مراسم عزاداری و قرائت زیارت عاشورا در سپاه بسیج ناحیه قاینات با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و فرمانده ناحیه قاین و کارکنان این مرکز برگزار شد.

سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان گفت: خون همه ی شهدا از صدر اسلام تا کنون دارای حکمت است و حکمتش این است که هرجا و درهر نقطه و تاریخ خونی در راه اسلام بر زمین ریخته شده باعث اعتلای دین اسلام و ارزشهای آن شده است.

وی با اشاره به سخنان امام باقر(ع) که فرمودند " مهم ترین فریضه انجام امر به معروف و نهی از منکر است" گفت: هدف نهضت امام حسین احیای امر به معروف و نهی از منکر است بنابراین اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضعیف شود در آن جامعه دگرگونی ارزش ها به جود می آید.

غیاثی افزود: جامعه آن روز دچار دگرگونی شد و مردم بی بصیرت جای حق و باطل را اشتباه و به جای حمایت از ولایت به بیراهه رفتند و گرفتار شدند بنابراین امروز وظیفه ی ما بسیار سنگین و حیاتی است چون در جنگ نرم دشمن سراغ ایمان ومعرفت ها و باورهای ما می رود.

فرمانده سپاه انصارالرضا ادامه داد: یکی از مصادیق جنگ نرم موضوع شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای اسرائیلی است که به راحتی قابل دسترسی جوانان ما است و متاسفانه باید اقرار کنیم 10 درصد مردم ما از این ابزارها استفاده غیرمتعارف دارند بنابراین باید ابتدا از خودمان و محیط پیرامونمان شروع کنیم و عامل به معروف و ناهی از منکر باشیم .

وی با اشاره به اثرگذاری و تغییر در باور و نفوذ دشمن به عنوان دو کلید واژه که مورد تاکید رهبری است گفت: راه رویارویی با دشمن در جبهه جنگ نرم داشتن دو عنصر پارسایی و پایداری است، اگر پارسا باشیم، محرمات را ترک کنیم، به ارزش ها توجه داشته باشیم و پشت سر ولایت حرکت کنیم می توانیم پایداری کنیم.

غیاثی بیان کرد: امام حسین و یارانش و شهدا اینگونه بودند که حاضر شدند در راه دین از جانشان بگذرند لذا ما باید از قیام امام حسین و شهدا الگوگیری کنیم و و در راه دین و حفظ ارزشها ثابت قدم باشیم.

همچنین در این مراسم برات زاده فرمانده ناحیه قاینات ضمن تسلیت این ایام گزارشی از برنامه های ناحیه وشهرستان ارائه کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها