خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی تصریح کرد:روحانیون می توانند با تبیین آثار استفاده از ماهواره، روشنگری پیرامون اعتیاد و آلودگی جوانان به مواد مخدر، بیان مسائل روز و آگاه کردن مردم با موقعیت ایران اسلامی در جنگ نرم اقدامات قابل توجهی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۷۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، آیت الله اسلامی  امام جمعه تاکستان در همایش روحانیون با اشاره به اینکه دشمن از طریق سرمایه گذاری بر علیه نسل جوان برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است افزود: ماهواره علاوه بر ترویج شهوت و تضعیف بنیان خانواده بدنبال مقابله با اعتقادات اسلامی است.

آیت الله اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر مراسم روضه ها و پیام عاشورا  درست تبیین شود و روضه‌های خانگی به سبک صحیح اش در منازل انجام گیرد و به صورت سنت حسنه در بیاید بهترین نوع مبارزه با شبکه های ماهواره ای دشمن است.

وی با اشاره به اهمیت موضوعاتی که در سخنرانی‌های ایام محرم و صفر مطرح می‌شود، افزود: این حضور و اجتماع اکثریت مردم در عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را در هیچ زمانی نداریم و کسی هم که به این مجالس می‌آید، باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کند.و مسائل روز، احکام شرعی، فتنه‌های زمان و… بیان شود.

اسلامی در خاتمه با تأکید بر اینکه روحانیون باید در مبارزه با نمادهای جنگ نرم پیشتاز باشند، افزود: تبیین آثار استفاده از ماهواره، روشنگری پیرامون اعتیاد و آلودگی جوانان به مواد مخدر، بیان مسائل روز و آگاه کردن مردم با موقعیت ایران اسلامی، تبیین جایگاه ولایت در کشور و جهان، تشریح قدرت نفوذ ایران در منطقه و جهان و تبیین نعمت‌های خداوند متعال به ملت ایران از جمله موضوعاتی است که روحانیون باید در فعالیت‌ها و سخنرانی‌های خود مطرح کنند.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها