سرپرست جمعیت هلال احمر مهریز خبر داد
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از اجرای طرح دست های مهربان به مناسبت هفته ملی کودک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۶۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد: محسن زارعیان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت : طرح دست های مهربان یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان جوانان در هفته کودک بود که با هدف ایجاد فرهنگ صلح و دوستی بین اعضای کانون های غنچه های هلال احمر با مشارکت مهدکودک ها اجرا شد.

وی افزود: در این طرح کودکان اسباب‌بازی‌های خود را به ایستگاه جمع آوری اسباب بازی های طرح دستهای مهربان تحویل ‌دادند تا این اسباب بازی ها در میان کودکان مناطق کم‌برخوردار توزیع شود.

زارعیان این طرح را  یکی از مهمترین برنامه های هفته کودک دانست وخاطر نشان کرد: این طرح شاید در نگاه اول یک طرح ساده باشد، اما کودکان با هدیه اسباب بازی های خود که دلبستگی آنها است از مهمترین دارایی های خود به نفع کودک دیگر می گذرند به این ترتیب کمک به همنوع را می آموزند و کمک به همنوع یکی از اهداف اصلی فعالیت های هلال احمر است .

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز تصریح کرد: کودکان با اهداء عروسک ها و اسباب بازی های سالم خود، فرهنگ نیکوکاری را از کودکی تمرین می کنند که این امر موجب تقویت حس نوعدوستی در میان آنها می شود.

همچنین در این هفته برنامه های مختلفی برای کودکان اجرا شد که برگزاری جشن ملی کودک، برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری جشنواره پرواز بادبادک ها، غبارروبی گلزار شهدا  و ...  از دیگر این برنامه ها بود.

 

ارسال نظرات