جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

منحرف کردن جوانان از مسیر فرهنگ عاشورا فتنه جدید استکبار است

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه در بین جوانان باید به وسیله فرهنگ عاشورا نهادینه شود، گفت: منحرف کردن جوانان از مسیر فرهنگ عاشورا فتنه استکبار است.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۶۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سعید زارع با عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم با بیان اینکه شیعیان با نگاه سرخ به عاشورا، آغاز کننده هرگونه ایستادگی در برابر استکبار جهانی هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا و مکتب حسینی است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت فرهنگ عاشورا به عنوان پایه و اساس انقلاب و نظام اسلامی گفت: کوچک نشان دادن واقعه عاشورا، شخصیت امام حسین (ع) و انحراف از فرهنگ عاشورا، از جمله توطئه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی است.

زارع با اشاره به ضرورت تبعیت از ولایت فقیه و ترویج فرهنگ عاشورا بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان افزود: فتنه‌های اخیر مستکبران نه تنها عشق و علاقه به امام حسین (ع) را کم نکرده، بلکه شور حسینی و عشق به ولایت را افزایش داده است.

وی ضرورت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین پیام عاشورا دانست و بیان کرد: بزرگ‌ترین امر به معروف در عصر امروز حفظ و حراست از میراث شهدا، ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور جوانان در محافل عزاداری و جلسات تبیین فرهنگ عاشورا، تصریح کرد: توجه ویژه به کسب شعور حسینی در کنار شور حسینی از جمله ضرورت‌های فرهنگ عاشورا در ماه محرم است.

زارع با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت‌ها و فتنه‌های جدید دشمنان دین و نظام اسلامی در راستای از بین بردن اتحاد و همبستگی فکری، معنوی و دینی مسلمانان ادامه داد: بصیرت افزایی و ایجاد زمینه‌های اجرای برنامه‌های منسجم فرهنگی را از دیگر ضرورت‌های امروز جامعه اسلامی است.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد دور کردن جوانان از مسیر عاشورا و تضعیف بنیاد فکری را به وسیله ایجاد شک و شبه، از دیگر توطئه‌های استکبار جهانی بر علیه فرهنگ عاشورا و مکتب تشیع است.

تسنیم

ارسال نظرات