عبادی در گفتگو با بسیج:

برجام به گونه ای عملیاتی شود که دشمن سو استفاده نکند

مجلس باید دقت کند و نظارت کافی در عملکرد دولت داشته باشد و همه با هم در ایران اسلامی دست به دست هم بدهیم و با همفکری برجام را به گونه ای عملیاتی کنیم که دشمن نتواند سو استفاده کند.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۹۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

حجت الاسلام عبادی نماینده خراسان در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص بازی رسانه برخی سیاسیون در موضوع طرح تصویب شده مجلس در اقدام متقابل برجام اذعان کرد:آنچه که به تصویب مجلس رسید در واقع طرحی در مورد برجام بود و اصلا خود برجام به هیچ وجه به مجلس نیامده که تصویب بشود.

وی افزود:طرح تصویب شده هم این بود که اگر چنانچه دولت بخواهد به برجام در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی عمل کند،باید مواردی را رعایت کند،آن موارد هم ذکر شد و طبیعتا یک برجام شامل صدها صفحه نبود که زمان زیادی ببرد،چند ماده و تبصره و خیلی مختصر بود که دولت را موظف می کند، شورای نگهبان هم طرح مجلس تصویب کرد که البته آن هم برجام نیست.

عبادی گفت:طرح بدنبال بستن روزنه های نفوذ در ایران بوده است،آنچه که الان مهم است اینست که برجام برای اجرا باید خیلی درست و حقوق ایران در آن رعایت و روزنه های نفوذ بسته شود، مجلس باید دقت کند و نظارت کافی در عملکرد دولت داشته باشد و همه با هم در ایران اسلامی دست به دست هم بدهیم و با همفکری برجام را به گونه ای عملیاتی کنیم که دشمن نتواند سو استفاده کند.

ارسال نظرات