معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت اظهار داشت: ماه محرم فرصت بسیار خوبی برای احیای فرهنگ بصیرت و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۸۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
سرهنگ مصطفی حبیبی معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در گفتگو با خبرنگار بسیج آذربایجان غربی اظهار داشت: امام حسین (ع) در نهضت عاشورا در برابر ظالمان مقاومت کرد، انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمنان نیز از همین نهضت بیم داشته و می‌ترسند.

وی افزود: ما باید با تبعیت از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و ولایت مداری در خنثی‌سازی اهداف و ترفندهای پلید دشمنان گام‌های مؤثری برداریم و ماه محرم فرصت بسیار خوبی برای احیای فرهنگ بصیرت و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است. سرهنگ حبیبی با اشاره به خواص و فضایل ماه محرم گفت: مضامین کربلا پر از آموزه‌های دینی است و ما باید مراسم‌های خود را بدون رواج خرافه برگزار کنیم.

وی در آخر اظهار داشت: ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی جامعه، تبیین توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و چگونگی مقابله با آن‌هاست که باید سیره نورانی ائمه معصومین(ع) و پیام نهضت حسینی را سرلوحه امور خود قرار دهیم و خودسازی، ایثارگری، نماز اول وقت، ادب، انسانیت و تقوا، مبارزه با ظلم و ستم،‌ امر به معروف و نهی از منکر و ... از جمله پیام‌های گرانقدر حماسه حسینی است که باید در این مفاهیم ارزنده تدبیر کرده و تلاش کنیم آن‌ها را در زندگی خود نهادینه کنیم.

ارسال نظرات