معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

سردار همدانی ثابت کرد برای دفاع از اسلام مرزهای جغرافیایی ملاک نیست

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: سردار همدانی اثبات کرد برای دفاع از اسلام و حیثیت مسلمانان مرزهای جغرافیایی ملاک نیست و هر کجای جهان ظلمی باشد باید حضور یافت و سن و سال نمی‌تواند عامل ترک میدان جهاد باشد.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۷۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ سردهنگ عباس بایرامی در حاشیه مراسم استقبال از خانواده شهید همدانی در فرودگاه رشت در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  سردار همدانی از قافله امام حسین(ع) بود و محاسنش را در میدان جهاد سفید کرده بود و با شهادتش نشان داد که دفاع از اسلام و مسلمانان مرزی نمی شناسد، تا آنجا که در سواحل مدیترانه به شهادت رسید.

وی افزود :سردار همدانی اسوه مجاهدان، الگوی مومنان و حامل روحیه جهاد بود که عشق به شهادت وتقوای الهی از او شخصیتی وارسته والهی ساخته بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظام سلطه در منطقه به دنبال سقوط نظام حاکم در سوریه هستند تا از این طریق نفوذ خود را در کشورهای اسلامی گسترش دهند تصریح کرد: سردار همدانی با عمق وجود این خطر را احساس کرده بود و با درک همین موضوع برای دفاع از جریان مقاومت در سوریه حضور موثری داشت.

سرهنگ بایرامی ادامه داد: سردار همدانی اثبات کرد برای دفاع از اسلام و حیثیت مسلمانان مرزهای جغرافیایی ملاک نیست و هر کجای جهان ظلمی باشد باید حضور یافت و سن و سال نمی‌تواند عامل ترک میدان جهاد باشد.

به گزارش بسیج؛ خانواده سردار شهید حسین همدانی برای شرکت در مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار که قرار است صبح فردا در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان و عصر در حرم گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شود با استقبال مسئولین ارشد سپاه قدس گیلان وارد این استان شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار