مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

عدم شناخت دشمن شکست‌های سنگین آینده در پی خواهد داشت/ روی حرف دشمن نمی‌شود حساب باز کرد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: عدم شناخت دشمن و دیر شناختن دشمنان شکست‌های سنگین آینده در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۵۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در همایش دشمن‌شناسی راه نجات که بمنسبت دهه محرم در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی واقعا دشمن را نمی‌شناسند، اظهار کرد: عدم شناخت دشمن و دیر شناختن دشمنان شکست‌های سنگین آینده در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید هوشیار باشیم که دشمن در کجاها ظهور و بروز پیدا می‌کند، افزود: کسانی که دشمن را می‌شناسند اما با نحوه برخورد رهبری با دشمن همراه نیستند این گروه هم مواجهه با شکست هستند.

جمالی با بیان اینکه مسائل تاریخ به‌خصوص تاریخ کربلا و حادثه بزرگ عاشورا چیزی نیست که با اتفاق آن تمام شده باشد، تصریح کرد: گروهی به‌دنبال این هستند که امروز عاشورا و کربلا را منقطع و قطع کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه این نحوه نگاه همانند نگاه شاه خائن است، گفت: شاه مخالف روضه و عزاداری نبود اما بر سه چیز مخالف بود و آن سخنرانی بر علیه شاه، آمریکا و اسرائیل بود و این نشان می‌دهد که اگر امام حسین(ع) بدرد امروز ما نخورد آینده نیز به دست دیگران خواهیم داد.

وی بیان کرد: اگر ما نخواهیم این قانون امام حسین(ع) که جلوی ظلم و ستم بیایستیم روزی فرا می‌رسد که رهبری مظلوم خواهد شد.

جمالی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند آمریکا قدرت دارد و باید با او شازش کرد، دامه داد: منطق امام حسین(ع) در برابر دشمن سازش نیست بلکه عزت‌مداری و عزت‌مندی است.

وی با تاکید بر اینکه کربلا از عزت موج می‌طند، گفت: دشمن تا دشمن است روی هیچ حرفی از او نمی‌شود حساب باز کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه دشمن از روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری مردم ایران می‌ترسد، خاطرنشان کرد: ما ملتی نیستیم که جنگ‌طلب و دنبال جنگ باشیم بلکه حتی جلوی جنگ‌هایی هم گرفته‌ایم.

جمالی با اشاره به اینکه آنچه به عاشورا و امام حسین(ع) آسیب زد نبود روحیه شهادت‌ط‌لبی بود، تصریح کرد: زندگی، اعمال، رفتار و منش شهدا، پدران، مادران و وصیت‌نامه آنها باید رویه شود تا انقلاب بماند و در مقابل دشمن پا برجا باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما با هیچ کشور و دولتی مذاکره نکردیم که انقلاب کرده و پیروز شدیم، افزود: دشمن هم اگر امروز به پای میز مذاکره می‌آید به ضرب چند موشک بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تاکید بر اینکه دشمن از تسلط بر ما ناامید است، یادآور شد: اگر امروز رهبری می‌گوید باید جلوی نفوذ دشمن را گرفت چرا که اگر دشمن با دری نفوذ کند آن وقت رفت و آمد آنها عادی می‌شود.

جمالی با اشاره به اینکه رهبری به روحیه شهادت‌طلبی نیاز دارد، عنوان داشت: دشمن از تجهیزات، تسلیهات، امکانات و اتم ما نمی‌ترسد بلکه از شهید فهمیده‌های ما که برای دین به زیر تانک می‌رود می‌ترسد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ما نیازمند این هستیم که بتوانیم از واقعه کربلا درس و از واقعیت‌های آن عبرت بگیریم، گفت: گاندی از امام حسین(ع) برای مردم هند روضه نخواند بلکه با یک حرف آن امام کشورش را متحول و نجات داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات