خبرهای داغ:
در پارلمان محلی قزوین تصویب شد؛

لحاظ پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) و تکمیل پنج بلوک پونک در قرارداد شهرداری با قرارگاه خاتم الاوصیاء

بنابر انعقاد قرارداد اولیه شهرداری با قرارگاه خاتم الاوصیاء، پارلمان محلی قزوین از بین پروژه های پیشنهادی شهرداری با تأکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام به اجرای پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) و تکمیل پنج بلوک از پروژه پونک در این قرارداد، موافقت کردند.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۶۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین جلسه شورای شهر که با حضور شهردار برای بررسی پروژه های پیشنهادی از سوی این ارگان و بحث و بررسی برای انتخاب دو یا سه مورد از آنها برای لحاظ در قرارداد با قرارگاه خاتم الاوصیاء برگزار شد.

فرج الله فصیحی رامندی در این جلسه  اظهار داشت: بر اساس قرارداد پنج هزار میلیارد ریالی شهرداری با قرارگاه خاتم الاوصیاء، رؤسای کمیسیونها در جلسات داخلی بررسی هایی به عمل آوردند تا ضمن شناخت اولویتهای حوزه کاری خود، پروژه های کلان و خردی را به شهرداری برای لحاظ در قرارداد پیشنهاد دهند.

ریاست شورا با تأکید بر اینکه پروژه هایی اولویت دارند که نیمه تمام بوده و درآمدزا باشند گفت: به عنوان نمونه برای اجرای پروژه هایی همچون ساماندهی امامزاده حسین (ع) اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه و پای کار آمدن دستگاه هایی همچون راه و شهرسازی که در ساخت و اتمام آن دخالت دارند، ضروری است.

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها