حجت الاسلام محمد حسين میری :ما باید آگاهانه همچون شهدا در استحکام انقلاب اسلامی ايران و تحقق آرمان شهدا تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۲۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج:، امام جمعه شهرستان خاش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه خاش ضمن تسلیت سالروز شهادت سید و سالار شهیدان یاد شهدای عزیر مخصوصاً شهيدان سردار لکزایی، حجت الاسلام توکلی و سردار همدانی گرامي داشت و افزود: برای شناخت و معرفت هر چیزی و شناخت و هویت هر انساني سند و مدرك نیاز است و سند افتخار ايران اسلامي شهداء هستند.

حجت الاسلام محمد حسين میری اظهار كرد: اگر ما امروز امنیت و عزت داریم و در عرصه سیاسی، اجتماعی و نظامی به جایگاه مطلوبی رسیده ایم و اگر مساجد، منازل و مجالس ما آباد هستند و درخشندگی دارند به برکت خون پاك شهداء است.

وي با اشاره به اينكه شهدا حیات و امنیت را به کشور هدیه دادند و تجلیل از آنها وظیفه هر ایرانی است، تصريح كرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب تقویت ارزشهای و  ستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد.

وي با بیان اینکه شهدای ما آگاهانه راه خود را انتخاب کردند، اذعان كرد: ما نیز باید آگاهانه همچون شهدا در استحکام انقلاب اسلامی ايران  و تحقق آرمان شهدا تلاش کنیم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان زاهدان نيز در ادامه امنیت، آرامش و استقلال میهن اسلامی را مرهون خون پاک شهدای والامقام و رشادت های ایثارگران عزیز عنوان کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم به پاس قدر شناسی این نعمات و از خودگذشتگی های شهداء و ایثارگران، راهشان را ادامه بدهیم زیرا به برکت خون شهدا امروز در جهان دارای عزت و سربلندی هستیم.

ارسال نظرات