به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري زنجان:

حل مشكل ترافيك میدان مدرس، با بازگشايي پروژه خيابان ميدان مدرس تا شهرك غرب

با بازگشايي پروژه خيابان حد فاصل ميدان مدرس تا شهرك غرب، علاوه بر اينكه مشكل ترافيك اين منطقه را حل مي‌كند، و ورودي شهر زنجان را به جاده "تهم - چورزق" تسهيل مي‌كند.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۲۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي به همراه معاون امور عمراني استاندار زنجان، مديركل دفتر فني استانداري، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر زنجان و فرماندهان ارتش از خيابان در حال احداث پادگان بازديد كردند.

اين پروژه به منظور بازگشايي يك خيابان حدود يك كيلومتري و به عرض 55 متر اجرا مي‌شود.

خيابان مذكور حد فاصل ميدان مدرس تا شهرك غرب اجرا مي‌شود و با بازگشايي اين مسير علاوه بر اينكه مشكل ترافيك اين منطقه را حل مي‌كند ورودي شهر زنجان را جاده تهم –چورزق تسهيل مي‌كند.

جابجايي 200 اصله درخت واقع مسير و كاشت اين درختان در محل ديگر، جابجايي يك عدد چاه عميق با ساختمان، جابجايي و احداث ايستگاه تقليل فشار گاز، جابجايي تيرهاي انتقال برق و لوله‌گذاري در مسير، بازگشايي درب ضلع غربي پادگان، احداث ساختمان جهاد از جمله اقدامات انجام شده در اين پروژه است.

تاكنون نزديك به 50 درصد مسير اين خيابان خاكريزي و زيرسازي شده است و اكيپ‌هاي شهرداري زنجان به طور متوسط با 60 نفر پرسنل، 16 دستگاه كمپرسي، دو دستگاه لودر، يك دستگاه بولدوزر، سه دستگاه غلتك و دو دستگاه آبپاش به صورت تمام وقت عمليات عمراني را اجرا مي‌كنند.

اكيپ‌هاي شهرداري زنجان هم اكنون در حال زيرسازي و جدولگذاري اين خيابان هستند.

ارسال نظرات