خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهداء؛

آذربایجان غربی میزبان 80 هزار نفر از دانش آموزان زایر راهیان نور است

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این استان در سال تحصیلی جدید میزبان و مقصد 80 هزار نفر از دانش آموزان زایر کاروان های راهیان نور است.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۱۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این استان در سال تحصیلی جدید میزبان و مقصد 80 هزار نفر از دانش آموزان زایر کاروان های راهیان نور است.

حسنعلی چراغی افزود: پیش بینی شده است که از این تعداد دانش آموز زایر مناطق عملیاتی ، 30 هزار نفر دانش آموز از خود استان از اواخر مهرماه به مناطق عملیاتی جنوب استان اعزام شوند.

وی ادامه داد: 30 هزار دانش آموز نیز در قالب کاروان های راهیان نور از استان آذربایجان شرقی و 20 هزار نفر نیز از استان اردبیل از مهرماه تا پایان آذرماه از مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی بازدید می کنند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهریور ماه امسال سه هزار و 500 دانش آموز استان در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند.

وی ادامه داد: با ورود کاروان ها به استان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی استان، برنامه های فرهنگی ویژه ای نیز در ارومیه در قالب نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی تحت عنوان علمداران ولایت در طول هفته به اجرا در می آید.

چراغی گفت: این نمایش رزمی و فرهنگی با پذیرش روزانه دو تا سه هزار نفر دانش آموز اجرا می شود.

آذربایجان غربی جزو استان های مقصد برای کاروان های راهیان نور شمال غرب کشور به شمار می رود و وجود مناطق عملیاتی مختلف دوران دفاع مقدس در این استان باعث شده تا سالانه بیش از 200 هزار نفر از استان های همجوار آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی آن بازدید کنند.

یادمان های شهدای شیمیایی و شهدای دارساوین و بلفت سردشت، یادمان شهید بروجردی نقده، شهید ناصر کاظمی و شهدای تمرچین پیرانشهر جزو یادمان های مهم آذربایجان غربی هستند که سالانه زایران کثیری از این یادمان ها بازدید می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار