یک مقام ارشد شرکت «اِنی» ایتالیا از بازگشت قریب‌الوقوع این شرکت به صنایع نفت و گاز ایران در دوران پساتحریم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۳۳۹۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  «آنتونیو لاو» مدیر بخش بالادستی شرکت اِنی ایتالیا در کنفرانس نفت و نیرو در تهران با بیان اینکه فعالیت‌های شرکت «اِنی» از سال ۱۹۵۷ میلادی در صنایع نفت و گاز ایران آغاز شد، گفت: شرکت «اِنی» ایتالیا آماده از سرگیری همکاری‌های نفتی با ایران در دوران لغو تحریم‌ها است.

این مقام ارشد شرکت «اِنی» با اشاره به اینکه «اِنی» در صورت بازگشت، فناوری‌های نوینی را در صنایع نفت و گاز ایران عرضه می‌کند، افزود: نوآوری و فناوری، کلیدی برای توسعه صنعت نفت ایران در دوران لغو تحریم‌ها است.

وی  تصریح کرد: «اِنی» در دوران پیش از اعمال تحریم‌ها در طرح توسعه گازهای پارس جنوبی و اجرای پروژه‌های پتروشیمی با ایران همکاری مشترک داشته و در تمامی این پروژه‌ها از فناوری و تکنولوژی‌های روز جهان استفاده کرده است.

وی از مهمترین استراتژی ها و برنامه های شرکت «اِنی» ایتالیا برای حضور در صنعت نفت ایران را استفاده از نوآوری و فناوری‌های نوین به منظور توسعه میادین نفت و گاز و اجرای طرح‌های نفتی یاد کرد و افزود: نوآوری، برگِ برنده و یک مزیت برای شرکت «اِنی» ایتالیا به شمار می‌رود.

«لاو» مدیر بخش بالا دستی شرکت «اِنی» ایتالیا با بیان اینکه با کاهش هزینه‌های تولید و استفاده از فناوری‌های نوین، سودآوری و مزیت‌های توسعه صنایع نفت و گاز در ایران و اکثر کشورهای جهان افزایش می‌یابد، تاکید کرد: در کنار نوآوری، بهینه‌سازی از دیگر برنامه‌های شرکت «اِنی» ایتالیا به منظور اجرای پروژه‌های نفت و گاز است.

مدیر بخش بالادستی شرکت «اِنی» ایتالیا در پایان با اشاره به تعریف طرح‌های جدید تحقیقاتی و پژوهشی به منظور کاهش هزینه‌های اکتشاف و استخراج نفت و گاز در اکثر پروژه‌های نفت و گاز جهان، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، «اِنی» اخیرا به فناوری‌های پیشرفته‌ای به منظور حفاری در آب‌های عمیق هم دست یافته است.

ارسال نظرات