استاندار بوشهر بر اولویت بندی تعیین معیارها و شاخص‌های استقرار محلات مناطق مختلف در حریم نیروگاه اتمی بوشهر تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۸۳۳۶۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مصطفی سالاری صبح‌امروز در نشست با اعضای کمیسیون ماده 5 شهر بوشهر، با تاکید بر ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی در استان بوشهر اظهار داشت:  واحدهای مسکونی در سکونتگاههای غیرمجاز در بوشهر بررسی و زمینه ضابطه‌مند بودن واحدهای آن که دارای مشکلات کمتری هستند فراهم شود.

وی بر اولویت بندی تعیین معیارها و شاخص‌های استقرار محلات مناطق مختلف در حریم نیروگاه اتمی بوشهر تاکید کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه هرگونه تغییر کاربری در محلات مختلف شهری ممنوع است گفت: هرگونه تغییر کاربری به مسکونی در استان بوشهر ممنوع است و نباید از کاربری فضاهای ورزشی، سبز و آموزشی برای کاربری‌های دیگر کسر شود.

سالاری با بیان اینکه هیچ‌گونه مجوزی برای تغییر کاربری اراضی در استان بوشهر صادر نمی‌شود تاکید کرد: با توجه به تعیین کاربریها در طرح جامع شهری تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرها و نوار ساحلی استان بوشهرنگران کننده است.

وی با تاکید برنظارت ضوابط و قانون شهری گفت:  برای جلوگیری از تغییر کاربری‌ها در شهرها به ویژه در محلات باید نظارت مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف بیشترشود تا شاهد بروز برخی از مشکلات در حوزه عمران شهری نباشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت اصول و مبنای شهرسازی افزود: قانون و ضوابط شهری باید در همه مناطق براساس طرح جامع شهری رعایت و از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی جلوگیری شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها