در پنجمین روز از ماه محرم و در آستان مقدس امامزاده احمد ابرکوه تجمع بزرگ دختران دانش آموزی با موضوع مازنده ایم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۵۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه: در پنجمین روز از ماه محرم و در آستان مقدس امامزاده احمد ابرکوه تجمع بزرگ دختران دانش آموزی با موضوع مازنده ایم با حضور امام جمعه مهردشت، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت ابرکوه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با هدف ترویج و توصعه عمومی فرهنگ اصیل عفاف و حجاب و زنده نگهداشتن و حفظ ارزشهای انقلابی و ایرانی در بین آحاد دانش آموزان دختر برگزار گردید.

 حجت الاسلام علیزاده ضمن تسلیت ایام عزای حسینی و بیان فلسفه قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا بر امر نماز و حفظ حجاب و عفاف در بین بانوان تاکید کرد.

امام جمعه مهردشت ضمن اشاره به برخی مسائل روز و تذکر خطر نفوذ و استحاله فرهنگی خطاب به برخی مسئولین گفت به مردم آدرس غلط ندهند.

وی تاکید کرد: آمریکای جنایتکار همچنان دشمن شماره یک ماست و ارتباط با شیطان بزرگ هیچ منفعتی را برای جمهوری اسلامی تامین نمی کند.

اجرای تواشیح و خاطره گویی توسط گروه بین المللی جانبازان دفاع مقدس قمربنی هاشم از قم و قرائت بیانیه توسط یکی از دانش آموزان بسیجی از دیگر برنامه های این تجمع بزرگ دانش آموزی بود.

ارسال نظرات