خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از آغاز به کار 20 شهردار مدرسه در محدوده شهری و روستایی این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۰۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری با بیان این مطلب گفت: در اولین ماه از سال تحصیلی و با انتخاب شهرداران مدارس، فعالیت 20 شهردار مدرسه منطقه 20 در حالی آغاز شده است که این طرح در مدارس روستاهای این منطقه جنوبی نیز به اجرا در آمده است.

نامداری با اشاره به فعالیت شهرداران مدارس روستاهای قلعه نو و اسلام آباد واقع در ناحیه 7 شهرداری منطقه 20، افزود: بخشی از فعالیت های اجتماعی مدیریت شهری در محدوده حریم و روستاهای جنوبی شهر تهران انجام می شود تا ساکنان این محدوده نیز از این خدمات فرهنگی برخوردار شوند.

وی طرح شهردار مدرسه را در جهت آشنایی دانش آموزان با وظایف امورشهری مثبت ارزیابی کرد و گفت: حدود 4 هزار نفر از دانش آموزان منطقه 20 در انتخابات شهرداران مدارس مشارکت داشتند.

نامداری ایجاد شور و نشاط در فعالیت های اجتماعی، تقویت روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت جویی، آموزش مهارت های زندگی و الگوسازی مناسب را از اهداف طرح شهردار مدرسه برشمرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه این طرح از سوی اداره آموزش شهروندی و با مشارکت آموزش و پرورش اجرا می شود، گفت: مدارس حضرت عبدالعظیم(ع)، خبره فرشچی، حکمت، شکرایی، شاکری، امام حسن عسگری(ع)، شهید غفاری، شهادت، حضرت معصومه(س)، امیرکبیر، قاضی طباطبایی، شهید مطهری، حضرت قاسم(ع)، رحمانی، کشاورزجود، مکتب توحید، حافظ، یاران مهدی(عج)، الهام شریعت و شهدای قلعه نو از محل های اجرای طرح شهردار مدرسه در نواحی هفتگانه در سال جاری هستند.

 

ارسال نظرات