مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر گفت: آمریکا اجازه نفوذ در ایران را پیدا نخواهند کرد و این آرزو را به گور میبرند.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۰۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدامین کشاورز ظهر امروز در نشست بصیرتی بسیجیان شه بوشهر با تاکید بر اینکه قیام امام حسین (ع) بزرگترین قیام برای اصلاح جامعه اسلامی بود، اظهار داشت: جامعه اسلامی در حیات امام حسین (ع) نشان از فراموشی ارزش‌ها، آرمان‌ها و رواج دنیاطلبی داشته است و وقتی بنای جامعه اسلامی را در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در خطر دید دست به چنین قیام بزرگی زد و این چنین فداکاری برای حفظ دین اسلام کرد.

کشاورز افزود: مردم دوران امام حسین (ع) خدا را فراموش کرده بودند و دل آنها پر شده بود از شهوات و دلبستگی به دنیا و حرف امام زمان خود را متوجه نمی‌شدند چرا که در اصل بصیرت سیاسی نداشتند و با ایستادن در مقابل امام زمان خود در صحرای کربلا باعث شدند خاندان رسول خدا به شهادت برسند و مورد ننگ تاریخ قرار گیرند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) 1400 سال پیش برای حفظ جامعه اسلامی به شهادت رسید که ما راه این امام بزرگوار را الگو قرار دهیم و زیر بار زور نرویم، امروزه ما باید یزید و شمر زمانه خود را بشناسیم و همان طور که امام حسین(ع) در قیام عاشورا به ما درس ایستادگی در مقابل ظلم را دادند ما هم در مقابل ظلم بایستیم و نگذاریم که امام زمانمان تنها بماند .

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: آمریکا و اسرائیل به واقع همان یزید و شمر دوران ما هستند و قصد نابودی و ضربه زدن به اسلام دارند و ما با تمام وجود در مقابل آنها می استیم و نمی‌گذاریم که کوچک‌ترین نفوذی در جامعه اسلامی انجام دهند، آمریکا بزرگترین دشمن اسلام و جوامع اسلامی بخصوص جمهوری اسلامی ایران است و تمام تلاش خود را می‌کند که جمهوری اسلامی ایران که بزرگترین سد در مقابل منافع خود می‌بیند را از میان بردارد .

کشاورز تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادن ایران جلوی آمریکا، آنها استراتژی‌های مختلفی را برای تغییر نظام ایران به کار بردند که ناموفق بودند. جنگ و ترور و تحریم بی‌فایده بود و مردم ایستادگی کردند و با مقاومت زیر بار زور نرفتند و با قدرت به جلوحرکت کردند، در زمینه‌های علمی، نظامی، اقتصادی و سیاست منطقه‌ایی به پیشرفت قابل توجه‌ایی دست پیدا کردند و آمریکاییها را شکست دادند.

وی بیان کرد: بعد از اینکه آمریکایی‌ها برای تسلط بر ایران راه به جایی نبردند تصمیم گرفتند استراتژی خود را تغییر دهند و با مذاکره با ایران به بهانه هسته‌ایی بتوانند در جامعه اسلامی ایران نفوذ کنند و بتوانند از داخل به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند اما دشمنان بدانند اجازه نفوذ در ایران را پیدا نخواهند کرد و این آرزو را به گور میبرند.

کشاورز گفت: سیاست استعماری آمریکایی‌ها در کشورهای اسلامی جوابگو نیست و آنها دخالت آمریکایی‌ها را در امور داخلی خود نمی‌پذیرند.

وی اضافه کرد: در عرصه جهانی آمریکایی‌ها عقب نشینی کرده‌اند و از کشورهای مورد استعمار خود فاصله گرفتند و این کار از قدرت و نفوذ آنها کاسته است و در سیاسیت بین‌المللی یک دولت ورشکسته هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات