خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان با تأكيد بر توجه مداحان و ذاكران اهل بيت به مسائل روز جهان اسلام،‌گفت: روح مقاومت و ايستادگي برابر مستكبران زنده نگه داشته شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۰۹۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي در گردهمايي مداحان و ذاكران اهل بيت استان سمنان كه در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، با اشاره به حوادث و وقايع تلخ و متعددي كه اين روزها در جهان اسلام در حال وقوع است، اظهار داشت: اين وقايع در كشورهايي كه جبهه مقاومت تلقي مي شوند همچون يمن، سوريه،‌فلسطين و عراق بيشتر است و همه كساني كه در اين ميدان حضور دارند از انقلاب اسلامي ايران الگوبرداري كرده اند.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران در استمرار حركت حضرت اباعبدالله الحسين(ع)‌است، افزود: مداحان و ذاكران اهل بيت بايد در روضه خواني و مدح و ستايش و ثناي اهل بيت عصمت و طهارت به تبيين مسائل روز جهان توجه جدي داشته باشند؛‌ چرا كه بايد و حق اين است كه به عده اي از انسان هاي مظلومي كه تحت ظلم هستند و جان مي دهند، توجه شود.

فرمانده سپاه استان سمنان بيان كرد: علما و روحانيون، مداحان و ذاكران اهل بيت (ع) بايد در كنار بازگويي ظلم كساني كه در حق اهل بيت عصمت و طهارت خيانت كردند، به تبيين حس مقاومت و روح ايستادگي مقابل مستكبران پرداخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها