خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اقدامات سپاه و بسيج در مقابله با اين پديده شوم اظهار داشت: طي يك سال گذشته در استان سمنان بيش از 300 دستگاه تجهيزات ماهواره اي در حركتي مردمي،‌خودجوش و داوطلبانه در اختيار سپاه و بسيج قرار گرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۸۳۰۴۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي در نشست خبري كه با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات با محوريت طرح مردمي بسيج در مقابله با دجالواره در سالن ورزشي 9 دي برگزار شد، اظهار داشت:‌ بايد واقعيت هاي انقلاب اسلامي همچون مقابله به استكبار، ظلم ستيزي، آزادي به معناي واقعي به مردم دنيا منتقل شود.

وي افزود: طرح انقلاب اسلامي ايران در درون نظام رقم خورد و بعد از رحلت امام خميني(ره) به پرچمداري رهبر معظم انقلاب در حال گسترش است و استكبار عليرغم تمام تلاشهايش در سركوبي و ممنوعيت گسترش انقلاب امروز شاهديم مسلمانان و غيرمسلمانان الگوي خويش قرار داده اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ‌با بيان اينكه وي‍ژگي هاي و امتيازات انقلاب به اندازه اي فراوان است كه دشمن نتوانسته اين روش،‌تفكر و نگاه را تغيير دهد، تصريح كرد: دشمنان به دنبال اثرگذاري و اثربخشي و پياده كردن نقششان هستند از آنجا كه ايران اسلامي به عنوان نقطه شروع و مبدأ اين حركت توفنده است و قائدتاً فشار و شدت مقررات خود را بر اين مركز ثقل متمركز كرده اند.

سردار شاهچراغي با بيان اينكه ما در تقابل با دشمن در جبهه هاي مختلف هستيم، تصريح كرد: امروز امنيت به واسطه حضور و نقش مردمي حفظ شده است.

وي اظهار داشت: در حوزه سياسي دشمن به دنبال نفوذ در اركان نظام است و در همه دوره ها تلاش ها بر همين محور بوده است تا به صحنه ورود پيدا كنند و در اين مسير از هيچ تلاشي دريغ نكرده است تا آنجا كه از حضور عناصر سرسپرده به دشمن استفاده مي كند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: عرصه فرهنگ ميدان به شدت، ‌پيچيده،‌ متنوع و گسترده است و به عبارتي ديگر موضوعات فرهنگي موضوعاتي است كه به جهت ارتباطش با تفكر انسان پيچيده و متنوع است؛ چون جامعه هدف به جهت خلقيات،‌روحيات و توانمندي ها متعدد و گسترده است؛ بنابراين اين ميدان ميداني پيچيده،‌متنوع و گسترده است.

سردار شاهچراغي با بيان اينكه برخي مسائل در نظام اسلامي همچون خانواده، ‌اعتقاد به قيامت و محبت اهل بيت اصل است، اظهار داشت: در حوزه فرهنگ اولين تلاش دشمن سست كردن باورها و اعتقادات است.

وي با بيان اينكه دشمن به اين نتيجه رسيده است كه بايد با استفاده از شيوه هاي نوين همچون ماهواره با محتوايي متناسب اقدام مي كند؛ خاطرنشان كرد: ماهواره ابزاري است كه مي تواند نه تنها برعاقبت انسان ها اثرگذار باشد حتي موضوعات جاري را هم تحت تأثير قرار مي دهد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: ماهواره خاصيتش اين است كه از درون تهي و سپس ضربه را وارد مي كند و بايد مراقب باشيم؛ چرا كه امروز دشمنان به خوبي از اين بضاعت و ظرفيت استفاده مي كنند.

سردار شاهچراغي با اشاره به اقدامات سپاه و بسيج در مقابله با اين پديده شوم اظهار داشت: طي يك سال گذشته در استان سمنان بيش از 300 دستگاه تجهيزات ماهواره اي در حركتي مردمي،‌ خودجوش و داوطلبانه در اختيار سپاه و بسيج قرار گرفته شده است.

وي با بيان اينكه يكي از عوامل مؤثر در تخريب خانواده ماهواره است،‌افزود: مردم بايد براي برخورداري از آرامش،‌سلامت و ذهنها درگير نشود به واسطه بي توجهي و غفلت خانواده ها دچار آسيب فروپاشي نشوند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پايان تصريح كرد: ‌بايد بدانيم و هوشيار باشيم كه دشمنان ما مايل به رشد، ‌توسعه،‌ انسجام، ‌ايستادگي در حفظ مباني اعتقادي ملت ما نيستند.

گفتني است:‌ از تعداد 300 دستگاه تجهيزات ماهواره اي جمع آوري شده 142 دستگاه از شهرستان شاهرود، 55 دستگاه از شهرستان ميامي، 24 دستگاه از شهرستان مهديهشر، دامغان 48 دستگاه، سمنان17 دستگاه و گرمسار 11 دستگاه است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها