با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس
همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از مسئولین و هیات اجرایی ستاد احیاء شهرستان دیواندره برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۹۷۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان،ماموستا حسنی امام جمعه و رئیس ستاد احیاء،فرماندار جانشین ستاد،فرمانده سپاه دبیر ستاد و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان دیواندره در تالار اجتماعات فردوسی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ماموستا عبدالحمید حسنی امام جمعه و رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیواندره با اشاره به قیام امام حسین(ع) گفت: وجود پیامبران و صالحان و اولیاءالله همگی بخاطر امر به معروف و نهی از منکر بوده و باید از ایشان الگو و سرمشق گرفت تا در دنیا و قیامت رستگار بود چرا که شیطان همواره در صدد فریب و وسوسه کردن بندگان خداست و به وسیله امر به معروف و نهی از منکر است که با او می توان مقابله کرد.

وی افزود: وظیفه ما در ماه محرم اظهار محبت و مودت به اهل بیت(ع) بوده و ما اهل سنت به ایشان ارادت داشته و احترام و حرمت خاندان رسول همیشه در قلب داشته ایم و خواهیم داشت و اگر کسی بگوید اهل سنت اینگونه نیست دنبال تفرقه و کینه توزی است.

ماموستا حسنی اظهار داشت: امام حسین(ع) در مقابل ظلم و ستم قیام فرمود و با ظالم بیعت نکرد و برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر به پا خاست و در این راه خون خود را نثار نمود و شهید شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امام حسین(ع) به خاطر اصلاح امور اسلام و احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و یکی از اهداف حرکت ایشان جلوگیری از افشاء و رواج فساد و منکرات در جامعه بود.
وی افزود: بقا و حیات جامعه اسلامی به مسئله امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد.

حجت الاسلام باباشاهی تصریح کرد: هدف امام حسین(ع) از این قیام مقابله با ناخدای غیر متعهدی بود که جامعه اسلامی را در دست گرفته بود و مساله اولویت دار زمان ایشان همان خلافت یزید فاسد بود و امام(ع) راس فساد را نشانه گرفت.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان ساخت: در عصر ما هم امام خمینی(ره) با تاسی از امام حسین(ع) در زمان طاغوت با شاه و ایادی استکبار مبارزه را شروع نمودند و با پایه های ظلم و فساد و تبعیض که همان شاه و آمریکا و اسرائیل بود مبارزه کردند.
حجت الاسلام باباشاهی افزود: معروف مهم ایجاد جامعه اسلامی و حاکمیت اسلام است و بزرگترین منکر وجود حاکم ظالم می باشد و کسانی که در مقابل او نایستند نهی از منکر نکرده اند و امروز بزرگترین منکر اسرائیل و داعش و اسلام ستیزان هستند که با نام اسلام مسلمانان را در سوریه و عراق و یمن قتل عام می کنند و تهنا کشور اسلامی ما حامی آنهاست و کشورهای دیگر همچون عربستان با اسرائیل و داعش هم پیمان است.
وی در ادامه اظهار داشت: امنیتی که امروز ما در کشور شاهد هستیم به خاطر وجود حاکمیت اسلامی است و در سایه ولایت و رهبری به چنین موقعیتی دست یافته ایم و در جامعه کاری که باید صورت گیرد اصلاح بعضی امور می باشد و مسئولین هرکدام در جایگاه خود و توانی که دارند با منکرات برخورد نمایند و مقابله کنند.

در پایان مراسم نیز از عوامل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با اهداء لوح تقدیر شد.

ارسال نظرات