امام جمعه دیّر:

زنان ما باید از شخصیت حضرت زینب(س) درس عفاف و غیرت دینی فراگیرند

امام جمعه دیّر حضرت زینب سلام الله علیها را اسوه مقاومت و بصیرت افزایی دانست و گفت: این بانوی بزرگوار با خطبه‌‌های کوبنده خود به خوبی حادثه کربلا را تبیین و دشمن را رسوا کرد و زنان ما باید از این شخصیت بزرگ درس عفاف و غیرت دینی را فرا گیرند.
کد خبر: ۸۵۸۲۹۰۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر؛ امام جمعه دیّر در آیین افتتاحیه مجتمع فرهنگی تربیتی بیت‌الزهرا(س) این شهرستان ،با بیان اینکه دشمن امروز افکار نسل جوان و خانواده‌ها را مورد هجمه قرار داده است، گفت: متأسفانه در مقابل جنگ نرم دشمن مقابله در خوری نداشته‌ایم  و نیاز به  تلاش بیشتر در این زمینه احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: تأسیس تشکل بیت‌الزهراء برکات و دستاوردهای بزرگی در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: خانواده‌های پاسداران، ائمه جمعه و نیروهای فرهنگی در رأس هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند و باید در این زمینه بصیرت افزایی شود.

حسینی  اولین هدف مجتمع فرهنگی تربیتی  بیت الزهراء را صیانت از خانواده‌های پاسداران دانست و اظهار داشت: این مکان فرهنگی می‌تواند پایگاهی برای معرفت افزایی خانواده‌های پاسداران و فرزندانشان باشد تا در مسیر اهل بیت حرکت کنند.


وی با بیان اینکه امروز در مقابل خون شهدا مسؤولیت داریم عنوان کرد:باید از مجالس حسینی در راستای بصیرت افزایی در مقابله با جنگ فرهنگی دشمن به خوبی بهره برداری شود.

امام جمعه دیّر حضرت زینب سلام الله علیها را اسوه مقاومت و بصیرت افزایی دانست و گفت: این بانوی بزرگوار با خطبه‌‌های کوبنده خود به خوبی حادثه کربلا را تبیین و دشمن را رسوا کرد و زنان ما باید از این شخصیت بزرگ درس عفاف و غیرت دینی را فرا گیرند.

وی با تأکید بر لزوم تزریق غیرت حسینی به جامعه افزود: این مکان پایگاه هدایتی و مکان فرهنگی باشد که علاوه بر خانواده‌های پاسداران بتواند دیگر اقشار  جامعه را نیز تحت پوشش قرار دهد.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین(ع) شهرستان دیر نیز گفت: هدف از راه اندازی مجتمع فرهنگی بیت الزهراء(س)  مقابله با جنگ نرم دشمن و شکوفایی ظرفیت‌هاو توانمندی‌های خانواده‌های پاسداران در راستای تأثیر گذاری بر دیگر اقشار جامعه است.

مجید فولادی افزود: برگزاری مراسم‌های عزاداری ویژه خواهران، کلاس‌های بصیرت افزایی  و مهد کودک خانواده  از جمله برنامه‌های پیش رو می‌باشد و درآینده گستره فعالیت‌ها بیشتر خواهد شد.

لازم به ذکر است مجتمع فرهنگی تربیتی بیت الزهراء(س) شهرستان دیّر با حضور امام جمعه دیّر، مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) و فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین(ع) دیّر افتتاح شد.

 

ارسال نظرات