مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در گفتگو با بسیج:
حجت الاسلام موحد گفت: این بسیج است که در هر عرصه ای اعلام آمادگی می کند و در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران پیش قدم می شود.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج یک هدیه الهی بود که در فکر و اندیشه امام (ره) طراحی و سپس اجرا شد.

وی افزود: امام (ره) پیشنهاد تشکیل بسیج را دادند و مردمی ولایی و با اخلاص نیز ثبت نام کردند و نتیجه اش این بود که نهادی کاملاً مردمی با گستردگی وسیع در اقشار مختلف که آثار و برکات فراوانی داشت تشکیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز حضور بسیج را در تمامی عرصه ها مهم دانست و گفت: بسیج در زمان جنگ سرنوشت کشور را تغییر داد و پس از آن هم در تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی و عمرانی خوش درخشید که نمونه اش در جهان یافت نمی شود.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در مقابله با فتنه گران عنوان کرد: اگر بسیج در عرصه حضور نداشت مشخص نبود چه بر سر این مملکت می آمد.

حجت الاسلام موحد در پایان گفت: این بسیج است که در هر عرصه ای اعلام آمادگی می کند و در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران پیش قدم می شود.
ارسال نظرات