خبرهای داغ:

بازدید دکتر طیبی از مرکز علمی کابردی جهاد دانشگاهی بیرجند

دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور در سفر به خراسان جنوبی از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۴۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمید رضا طیبی، صبح امروز (27 مهرماه) در بازدید از این مرکز با تاکید بر نقش دانشگاه علمی کاربردی در حوزه آموزش عالی، گفت: با توجه به افزایش موسسات آموزش عالی در سطح کشور این موسسات می‌توانند سنگینی بار آموزش عالی کشور را کم کنند.

وی ادامه داد: با این حال موسسات غیردولتی در استان‌ها و شهرستان‌ها باید متناسب با جمعیت و نیاز بازار کار هر استان راه‌اندازی شود.

علیرضا معصومی، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند نیز با اشاره به اینکه25عنوان رشته فعال در این مرکز برای علاقمندان به حرفه­‌های مختلف وجود دارد، اظهار کرد:مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند برای نیمسال نخست سال تحصیلی مجوز اجرای 10 کد رشته کارشناسی و هشت کد رشته کاردانی را اخذ کرده که چهار کد رشته جدید است.

وی ادامه داد: رشته‌های کاردانی طراحی لباس، کاردانی فنی سیستم‌های کامپیوتری، کاردانی حسابداری واحدهای صنفی و کارشناسی مترجمی خبر انگلیسی از جمله رشته‌های جدید این مرکز است.

معصومی خاطر نشان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند به لحاظ رتبه و برند آموزشی از مراکز قدیمی و برجسته استان به حساب می‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها