خبرهای داغ:
فرمانده بسیج حوزه شهید ابراهیمی قم:

20 پایگاه بسیج تا پایان سال توسط حوزه شهید ابراهیمی در قم تاسیس می شود

فرمانده بسیج حوزه شهید ابراهیمی قم گفت: بیش از 6 هزار بسیجی در پایگاه های حوزه شهید ابراهیمی عضو هستند که برنامه هایی نظیر حلقه های معرفت، برنامه های آموزشی خانواده، برنامه آموزش درسی و تقویتی برای آن ها برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۰۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

حسین درخشان نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قم طی سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش پایگاه بسیج در مساجد اظهار داشت: با توجه به این که مقام معظم رهبری تاکید کردند که مساجد به عنوان سنگر اسلام دارای ارزش و اهمیت زیادی هستند بر این محور تلاش می کنیم تا هر مسجد یک پایگاه بسیج داشته باشد.

ویبا اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش پایگاه های بسیج افزود: در منطقه حوزه شهید ابراهیمی که شامل مناطق 1 و 4 و 7 می شود 40 مسجد وجود دارد ، منطقه یک شهید ابراهیمی 7 پایگاه بسیج داشت که 5 پایگاه بسیج به آناضافه شد وتلاش می کنیم تا پایان سال 20پایگاه دیگر به این تعداد اضافه کنیمو تا یک سال آینده نیز 25 پایگاه بسیج ایجاد کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم با بیان اینکه ارتباط مناسبی میان فرمانده پایگاه های بسیج با ائمه جماعات مساجد وجود دارد بیان کرد: با ائمه جماعات مساجد صحبت کردیم که موضوع تاسیس پایگاه بسیج در مساجد مورد موافقت و تاکیدآن ها قرارگرفت و افرادی هم که به عنوان فرمانده پایگاه انتخاب شدند روحانیون توانمندی هستند.

وی عنوان کرد: یکی از پایگاه ها در هیئت فاطمیون ایجاد شده که مورد توجه و استقبال هیئتی ها واقع شده است،یکی از پایگاه های بسیجبه صورت تخصصی فعالیتمی کند کهدر زمینه پیشگیری از اعتیاد به فعالیت می پردازد.

درخشان نیا با بیان اینکه در ماه محرم هزار نفر از اعضای هیئت فاطمیون عضو بسیج می شوند گفت: بیش از 6 هزار بسیجی در پایگاه های حوزه شهید ابراهیمی عضو هستند که برنامه هایی نظیر حلقه های معرفت، برنامه های آموزشی خانواده، برنامه آموزش درسی و تقویتی برای آن هابرگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی مورد تاکید بسیج حوزه شهید ابراهیمی است بیان کرد: در راستای توجه به کالای ایرانی وام خرید کالای ایرانی به بسیجیان تعلق می گیرد، آموزش کمک های اولیه و اطفاءحریق، امر به معروف و نهی از منکر از جملهکلاس هایی است که در پایگاه های بسیج حوزه شهید ابراهیمی برگزار می شود.

فرمانده بسیج حوزه شهید ابراهیمی قم عنوان کرد: پایگاه پیشکسوتان حبیب بن مظاهربه فرماندهی سرهنگ بازنشستهحاج تقی جعفری آغاز به کار کرد و اولین همایش این پایگاه نیز برگزار شد که 250نفر از پیشکسوتان عرصه انقلاب و دفاع مقدس و بسیجگرد هم جمع شدند و در این برنامه از سرهنگ هایبازنشسته و جانباز سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند کهقرار شداین پیشکسوتان در ماه یک بار دور هم جمع شوند و هرکدام از این افراد در پایگاه های بسیج حضور پیدا کنند وتلاش می کنیم هزار پیشکوست بسیجی راعضو پایگاه حبیب بن مظاهر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت عاشقان ولایت باحضور ائمه جماعات و فرماندهانپایگاه های بسیج ومربیان حلقه صالحین در مسجد سلمان فارسی برگزار شد که حجت الاسلام امیر زاده در این مراسم با موضوع نقش مربیان حلقه صالحیندر تبیین اقتصاد مقاومتی به صورت عملی به سخنرانی پرداخت و حجت الاسلام شریفی نماینده سابق ولی فقیه ومسئولان ناحیه بسیج حضور داشتند که آخر مراسم از سرگروه هایهای برتر تجلیل شد.



ارسال نظرات