خبرهای داغ:
مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: “نهضت ما زنده‌ایم” با هدف احیای هویت دینی ملی دختران جوان در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۴۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
فریبا ابوحمزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری همایش (نهضت ما زنده ایم) در شاهرود گفت: "نهضت ما زنده‌ایم” با هدف احیای هویت دینی ملی دختران جوان در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور تشکیل شده است.

وی در تبیين و تشریح نهضت ما زنده ایم افزود: با توجه به تفکر بسیجی که ریشه در حماسه عاشورای حسینی دارد و نقش بی بدیل بانوان در همه صحنه ها، در حال حاضر که به واسطه توطئه های همه جانبه استکبار جهانی و جنگ نرم هویت دختران جوان ما مورد هجمه قرار گرفته است، جهت احیای هویت دینی و ملی دختران جوان در راستای دفاع ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی و فرهنگ ملی کشورمان نهضتی با عنوان ما زنده ایم با حمایت بسیج جامعه زنان تشکیل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود تصریح کرد: همایش (نهضت ما زنده ایم) با شرکت استاد ارجمند سرکار خانم نوروزی فر (خواهر دو شهید سرداران نوروزی فر) در شهرستان شاهرود برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها