رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دهلران گفت: به طور میانگین سالانه بیش از 2 هزار نفر کارآموز، مهارت های فنی و حرفه ای را در این مرکز فرا می گیرند.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۳۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ; مجتبی عنبری رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دهلران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان به آغاز مهرماه دوره های آموزشی مرکز فنی و حرفه ای دهلران در دو بخش برادران و خواهران آغاز گردید.

وی افزود: بصورت میانگین سالانه در این مرکز در دو بخش دولتی و خصوصی هزار و 500 تا 2 هزار نفر مهارت های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دهلران تصریح کرد: در حال حاضر در این مرکز در بخش برادران 105 نفر کارآموز در حرفه های تعمیرکار خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین، برق خودرو، جوشکاری لوله کشی گاز خانگی، تعمیرکار کولرگازی، برق صنعتی، PLC و بتن ریزی در حال آموزش می باشند.

وی گفت: همچنین در بخش خواهران تعداد 90 نفر کارآموز در حرفه های عکاسی دیجیتال، طراحی دوخت، مرصع کاری و معرق چرم مهارت های فنی و حرفه ای را آموزش می بینند.

عنبری عنوان کرد: در راستای ایجاد اشتغال برای کارآموزان مرکز، 14 نفر از متقاضیان حرفه تعمیرکار کولرهای گازی طبق تفاهم نامه بین این مرکز و اتحادیه سیستم های برودتی جهت اخذ گواهینامه و معرفی به اتاق اصناف و صدور جواز کسب معرفی شده اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دهلران خاطر نشان کرد: از جمله برنامه هایی که در دستور کار این مرکز قرار دارد راه اندازی رشته برق خودرو ویژه برادران و حرفه گوهر تراشی سنگ های قیمتی و زینتی ویژه خواهران در آبان ماه سال جاری می باشند.

وی افزود: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دهلران دومین مرکز بزرگ استان و دارای 13 کارگاه آموزشی است که شامل 8 کارگاه ویژه برادران و 5 کارگاه ویژه خواهران می باشد.

ارسال نظرات