رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مریوان؛

امر به معروف و نهی از منکر بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی است

ماموستا شیرزادی در همایش ویژه دبیران و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر دعوت به اسلام و دوری از گناه است و این فریضه الهی بسیار ارزشمند است و نباید جایگاه آن دچار تنزل شود.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۹۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی در همایش ویژه دبیران و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر که امروز با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی مریوان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد؛ با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بهترین و تنها راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن انقلاب اسلامی در این برهه زمانی است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر دعوت به اسلام و دوری از گناه است و این فریضه الهی بسیار ارزشمند است و نباید جایگاه امر به معروف و نهی از منکر دچار تنزل شود.


وی با اشاره به شبیخونی فرهنگی دشمنان اسلام و گسترش فساد در جامعه، امر به معروف و نهی از منکر ار را یک امر عبادی سیاسی و اجتماعی و اخلاقی دانست. ماموستا شیرزادی وظیفه اصلی مسلمانان را تذکر لسانی در جامعه اعلام کرد.


رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مریوان اظهار کرد: احیای این فرضیه الهی به پایداری انقلاب اسلامی کمک و سد راه نفوذ فرهنگی دشمنان اسلام خواهد شد.


سلمان روحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در این اظهار داشت: سنگ محک، محور و شاخص در اسلام برای مسلمانان تکلیف به امر به معروف و نهی از منکر است.


روحی تصریح کرد: در هیچ شرایطی امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه تعطیل شود و بی توجهی به این فریضه الهی قابل گذشت نیست.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، ادامه داد: فلسفه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار