فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

دور شدن از مسجد سبب نزدیکی دشمن به ما می شود

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد، مسجد را یک پایگاه موثر برای مبارزه با کفر و طاغوت دانست و گفت: دور شدن از مسجد سبب نزدیکی دشمن به ما می شود.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۸۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد حسین زاده در اولین مجمع عمومی راهبردی سپاه ناحیه عمار در سال 94 با حضور فرزانگان، نخبگان، دبیران کارگروه ها و مسئولین شورای اقشار این ناحیه به دغدغه های نظام اشاره کرد و گفت: در اوایل انقلاب دغدغه ها چه بود؟ و امروز چه شده است؟ امروز آسیب های اجتماعی جامعه ایرانی اسلامی ما را بیشتر از گذشته تهدید می کند.

وی ادامه داد: دشمن راه های جنگ نظامی، اقتصادی و سیاسی و هر راه دیگری را امتحان کرده است اما آنجا که موفق به رخنه شده است فضاهای فرهنگی اجتماعی است.

حسین زاده برگشتن به مسجد و رجوع به آن را راهگشا دانست و گفت: مسجد یک پایگاه موثر و مرکزی برای مبارزه با کفر و طاغوت و ضد ارزش هاست از این رو بود که پیامبر اکرم (ص) و امام راحل (ره) انقلاب خود را از آنجا شروع کردند.

فرمانده ناحیه عمار تاکید کرد: امروز هرآنچه از مسجد فاصله گرفتیم دشمن خود را برای ضربه زدن به ما نزدیک تر کرد و باید برای حفظ خود و خانواده و جوانان خویش به مسجد برگردیم.

وی همچنین در خصوص مجمع راهبردی ناحیه عمار گفت: هرکس برای اوضاع جامعه خویش دغدغه دارد و دلسوز اوضاع است باید در این مجمع وارد شود و فکر ارائه دهد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ قاصدی، جانشین سپاه ناحیه عمار کارگروه های مجمع را در شش گروه تربیتی اخلاقی، فرهنگی اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، زن و خانواده، اجتماعی و دفاعی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها