علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 شهر تهران از اتمام تملک املاک معارض با طرح تعریض ورودی جاده قدیم قم و مناسب سازی سیمای ورودی جنوبی شهر تهران خبرداد.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۷۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: با ارائه تسهیلات تجاری رایگان و مشارکت مالکان، حدفاصل سه راه خیرآباد تا سه راه ایران ترانسفو به طور تقریبی 2200 متر در خیابان شهید رجایی تملک و آزاد سازی شده است.

کتانباف بهسازی قدیمی ترین و مهمترین ورودی شهر تهران در پهنه جنوب را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: عملیات عمرانی تعریض و زیرسازی گذر 76 متری جاده قدیم قم نیز با پیشرفت 70 درصدی در حال اجراست که با اتمام آن سیمای منظرشهری در محدوده ورودی جنوبی شهر تهران بهسازی و ساماندهی می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین محورهای دروازه ای مبادی شهر تهران در این محل اجرا می شود، گفت: طرح مطالعاتی پروژه دروازه ری در مرحله نهایی است که به منظور احیاء ساختار تاریخی ومذهبی شهرری به زودی عملیاتی خواهد شد.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: اصلاح شبکه معابر داخلی و به ویژه مبادی ورودی منطقه که از ورودی های مهم پایتخت نیز محسوب می شود در اولویت های مدیریت شهری است.

ارسال نظرات