خبرگزاری بسیج: نخستین نشست مدیران جدید محلات منطقه 20 با شهردار منطقه و رئیس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی مدیریت محلات شهر تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۶۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید مرتضی موسوی رئیس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی مدیریت محلات شهر تهران در اولین نشست هم اندیشی مدیران محله منطقه 20 با شهردار منطقه گفت: خانه جهاد با محوریت فعالیت های جهادی در مقیاس محله و خانه محیط زیست با هدف تعامل بیشتر شهروندان با مجموعه خدمات شهری و رفع مشکلات امورشهری محلات به مجموعه فعالیت های سراهای محله افزوده شده است.

موسوی با اشاره به اینکه اقدامات مدیریت شهری در محلات با رویکرد ظرفیت سازی محلی برای واگذاری تمامی امور شهری انجام می شود، افزود: تاکنون در واگذاری زمین های چمن، مجموعه های ورزشی و مجموعه فعالیت های اجتماعی به مدیران محله موفق بوده ایم.

وی واگذاری امور محلات به شهروندان را از مهمترین اهداف طرح مدیریت محله برشمرد و اظهار امیدواری کرد: مدیران محله به عنوان شهرداران محلی، توانایی عهده داری تمامی فعالیت های امورشهری را پیدا کنند.

موسوی بر فعالیت های مدیریت محله منطبق با محورهای 18 گانه تاکید کرد و افزود: در کارهای فرهنگی باید به اثربخشی و تاثیر آن در جامعه توجه کنیم و از مدارس، مساجد، هیئت های مذهبی و خیریه ها به عنوان پایگاه های اجتماعی در محلات بهره مند شویم.

وی احیای ارزش های انقلاب و توجه به اهمیت تهاجم فرهنگی، وحدت و یکپارچگی بر محور ولایت را مهم برشمرد و گفت: انتظار داریم مدیران محله با برنامه ریزی جامع و کامل این رویکردها را اساس کار بدانند.

 

 

ارسال نظرات