فرمانده سپاه جوادالائمه محمدشهرگفت: راهیان نور یک حرکتی است ارزشمند و مهم که در مسیر تربیت و پرورش سفیران معنوی و اعتقادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۵۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اولین کاروان راهیان نوردانش آموزی پسران به مناطق جنوب کشور توسط ناحیه جواد الائمه (ع)محمد شهر اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی اظهار داشت: راهیان نور یک حرکتی است ارزشمند و مهم که در مسیر تربیت و پرورش سفیران معنوی و اعتقادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی دفاع مقدس را هویت ملی ملت ها دانست و گفت: از شما دانش آموزان که به سرزمین های نور اعزام می شوید می خواهم تا قدر لحظات به یادماندنی حضور در جوار شهداء را بدانید و لحظات نابی که در ذهنتان باقی می ماند در دفتر خاطراتتان یادداشت نمایید چرا که شاید دیگر چنین موقعیتی نصیبتان نگردد .

سرهنگ پاسدار رازینی در ادامه گفت: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادت های فرزتدان این آب وخاک در جریان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن خورده نمایش داده شود.

وی در پایان گفت: شهدای ایران اسلامی با تقدیم جان خود به دنبال این بودند که عفت و غیرت در جامعه اسلامی حفظ شود و ما وظیفه داریم همواره التزام عملی به وصایای شهدا داشته باشیم و تلاش کنیم تا غیرت و شجاعت شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.





خبرنگار افتخاری : برادر حمید سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها