فرماندار تفت:

تفت به کانون اصیل ترویج فرهنگ عاشورای حسینی بدل خواهد شد

فرماندار تفت با صدور پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۳۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: فرماندار تفت در ابتدای این پیام با اشاره به حزن و اندوه عزاداران سرور و سالار شهیدان در ایام سوگواری محرم و صفر آورده است: فرهنگ عاشورای حسینی، فرهنگ رادمردی و آزادگی است و صحنه عاشورا، صحنه قد برافراشتن عالی ترین اخلاقها و معروفها در برابر پست ترین منکرات است.

«فرماندار تفت» با تاکید بر توجه به همه ابعاد عظیم حادثه عاشورا و شهادت اشرف مخلوقات عالم ادامه داده است: حضرت اباعبدا... الحسین(ع) خلاصه تاریخ سترگ ایثار و آزادگی است که فریاد رسای «هیهات من الذله»اش، احیاگر مسیر الهی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) است و شهادت مظلومانه خود و یاران بزرگوارش، چراغ هدایت گر انسانها در طول تاریخ خواهد بود. 

وی با اشاره به مجالس پرمحتوی و غنی عزاداری سرور و سالار شهیدان در جای جای شهرستان تفت، از آمادگی شهرستان برای استقبال از خیلی عظیم عاشقان و عزاداران حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) برای شرکت در این مجالس و مناسبتها خبر داده و افزوده است: تفت به عنوان حسینیه ایران، با مردمانی حسینی و ولایتمدار همچون همیشه در ایام محرم و صفر به کانون اصیل ترویج فرهنگ عاشورای حسینی بدل خواهد شد.  

زارع در پایان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، ابراز امیدواری کرده است حضرت باریتعالی برگزاری این مجالس معنوی و مذهبی را برای همگان منشاء کسب معرفت به مضامین بلند و مفاهیم عمیق فرهنگ اصیل و ماندگار عاشورایی قرار دهد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار