180 دانش آموز اهل تسنن شهرستان عسلویه در قالب یک کاروان از راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۰۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه ، مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزی راهیان نور عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

این کاروان 250 نفره دانش‌آموزی که شامل 5 اتوبوس و 5 خودرو سبک است پس از بدرقه مسئولان و مردم شهرستان را به مقصد مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب ترک کرد.

حسین تمیمی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه عسلویه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: این کاروان با حضور 250 دانش‌آموز پسر مقطع دوم دبیرستان که 180 نفر آن دانش آموزان اهل تسنن هستند در قالب راهیان نور به مدت سه روز عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان طی مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند، تصریح کرد: آشنایی با عملیات‌های والفجر 8، کربلای 5 و سایر عملیات‌های رزمندگان کشور از جمله برنامه‌های این اردوی دانش‌آموزی است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه عسلویه از بازدید دانش‌آموزان اعزامی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، معراج‌الشهدا و هویزه خبر داد و گفت: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی به نوعی آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

تمیمی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمن است، عنوان کرد: اعزام دانش‌آموزان به این مناطق علاوه‌بر آشنایی آنان با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی از برنامه‌های مهم فرهنگی عمیق و تاثیرگذار جهت مقابله به جنگ نرم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها