نمایش قیمت ها از طریق تابلوهای LED شهرداری ها در سطح شهر و میادین عرضه عمده کالاها از جمله میادین میوه و تره بار را از شیوه های اطلاع رسانی می باشد.
کد خبر: ۸۵۸۲۵۹۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در ششمین جلسه تنظیم بازار استان به تعیین و اعلام قیمت های توصیه ای و متعارف برای 20 تا 25 قلم کالای اساسی در استان اشاره نمود و گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان، کمیته نرخ گذاری استان در دوره های مشخص اقدام به تعیین قیمت های پیشنهادی برای اقلام ضروری خواهد نمود.

مهندس انصاری افزود: از 18 مهرماه که قیمت های ابلاغی گوشت قرمز استان به اتحادیه و صنوف فروش گوشت اعلام شده است، با نظارت دقیق بر اجرای مصوبه، هرگونه تخلف از سوی فروشندگان شناسایی و به مراجع ذی ربط ارجاع می شود.

وی همچنین به تعیین و اعلام قیمت های توصیه ای و متعارف برای 20 تا 25 قلم کالای اساسی در استان اشاره نمود و گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان، کمیته نرخ گذاری استان در دوره های زمانی مشخص مثلا بصورت هفتگی اقدام به تعیین قیمت های پیشنهادی برای اقلام ضروری مردم خواهد نمود.

انصاری افزود: قیمت های کارشناسی تعیین شده برای کالاهایی از قبیل برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ، نان و حبوبات خواهد بود و این کمیته موظف است در دوره های مشخصی به پنج شیوه نسبت به اطلاع رسانی قیمت های متعارف اقدام نماید.

استاندار زنجان نمایش قیمت ها از طریق تابلوهای LED شهرداری ها در سطح شهر و میادین عرضه عمده کالاها از جمله میادین میوه و تره بار را از شیوه های اطلاع رسانی دانست و اظهار داشت: اعلام قیمت ها از طریق یک تلفن گویا، انتشار در روزنامه ها و هفته نامه های استانی و اعلام از سوی شبکه استانی اشراق و رادیو از دیگر شیوه های اطلاع رسانی است.

وی ابراز امیدواری نمود با این کار، نرخ اقلام اساسی در طول هفته در بازار پایدار بماند و از حقوق مصرف کنندگان حمایت شود.

ارسال نظرات