مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: نشان دادن ضعف دشمن را برای نفوذ فعال‌تر کرده و باعث شکست‌های سنگین خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۵۷۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد ظهر امروز در مراسم سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: حرکت امام حسین(ع) و یارانش برای جامعه آن زمان، بعد از شهادت آن حضرت و جامعه امروز پیام‌هایی دارد که اگر به خوبی از این پیام‌ها بهره‌برداری شود در ادامه رسیدن به اهداف الهی موفق خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ایستادگی، استقامت، مقاومت و مقابله با کفر، نفاق و استکبار یکی از پیام‌های اصلی قیام امام حسین(ع) است.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه تقویت روحیه ایستادگی می‌تواند ما را در برابر استکبار جهانی مقاوم‌تر و ایستاده‌تر نماید، ادامه داد: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان درونی و بیرونی باعث می‌شود تا خداوند متعال پادش‌های آسمانی نازل کند.

وی با اشاره به اینکه اگر رعب و وحشت از دشمن به دلت راه افتاد و عقیده الهی استقامت نکردی دیگر پاداش خدا معنا ندارد، گفت: سختی در راه خدا را باید با جان و دل خرید زیرا بدنبال هر سختی آسانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر پیروزی بر سختی‌ها را ناشی از صب و استقامت برشمرد و گفت: نق زدن بر مشکلات و سختی‌ها، دشواری‌های بیشتری در پی دارد.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهی ثابت قدم باشی باید در مقابل سختی‌ها استقامت کنی، تصریح کرد: اگر در مقابل دشمن استقامت و صبر پیشه نکردی و به ناچیز دنیا مسائل کشور را لو دهی دشمن به کشور شما حمله خواهد کرد .

وی با تاکید بر اینکه اگر در مقابل دشمن خود را ضعیف جلوه دهی و کم بدانی دشمن حمله خواهد کرد، خاطرنشان کرد: نشان دادن ضعف دشمن را برای نفوذ فعال‌تر کرده و باعث شکست‌های سنگین خواهد شد.

اعلمی‌نزاد در پایان دشمنان استقامت و ایستادگی مردم ایران را در برابر سختی‌ها و مشکلات در عرصه‌ها و زمان‌های مختلف دیده‌اند، گفت: دشمن در هیچ زمانی برای اینکه ما را در سیطره و نفوذ خود قرار دهد آرام نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها