خبرهای داغ:
شهردار میامی با بيان اينكه مدیران هیئات مذهبی را همیاران شهرداری هستند،‌گفت: مدیران هیئات مذهبی در طول سال می توانند در مدیریت شهری میامی با شهرداری همکاری کنند.
کد خبر: ۸۵۸۲۳۵۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، علیرضا سالار در نشستی با مدیران هیئات مذهبی شهرستان میامی در شهرداری میامی و لزوم استفاده از برکات این ماه اظهار داشت: جریان عاشورا و قیام امام حسین (ع) جریان تاریخی و حرکتی است که هیچ گاه منحصر و محدود به زمان و مکان خاصی نبوده است.

وي افزود: برگزاری مراسم و مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان حلقه وصل ما با اهل بیت است و اگر می خواهیم مورد عنایت اهل بیت و یارانش قرار گیریم باید از آنها الگو گرفته و برمبنای آن رفتار کنیم.

شهردار ميامي گفت:در شهر میامی با همکاری هیئات مذهبی سیاه پوشی سطح شهر انجام شده است و امیدوارم این همکاری بین شهرداری و هیئات مذهبی ادامه یابد تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه بیشتر شهر میامی باشیم.

سالار با بیان اینکه در ایا ماه محرم در شهر میامی برنامه مختلفی از سوی شهرداری برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه ماه محرم، ایستگاه صلواتی و...از مهمترین برنامه های شهرداری میامی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها