صبح روز گذشته با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و حوزه دانش آموزی ناحیه دو یزد کاروان دانش آموزی راهیان نور، راهی مناطق جنگی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۵۸۲۲۳۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: صبح دیروز با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و حوزه دانش آموزی ناحیه دو یزد کاروان دانش آموزی راهیان نور، راهی مناطق جنگی جنوب کشور شدند.  

 در این مراسم بدرقه که با حضور حجه الاسلام فخرالدینی برگزار گردید، دانش آموزانی از پنج آموزشگاه و جمعی از خانواده های ایشان حضور داشتند و پس از کسب آمادگی و توجیهات لازم به قصد زیارت مناطق عملیاتی جنوب یزد را ترک کردند.

 گفتنی است هر ساله جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان و دانشجویان از سراسر کشور به زیارت مناطق عملیاتی عازم می شوند تا از فضای معنوی این مناطق از کشور بهره مند گردند.

در این کاروان ها راویانی که عمدتا از پیشکسوتان دفاع مقدس هستند کاروانها را همراهی می کنند و به تشریح مسائل فنی و معنوی حاکم بر فضای روزهایی که میهن عزیزمان درگیر دفاع مقدس در برابر تجاوز نظامی رژیم بعث عراق و با حمایت همه جانبه بسیاری از کشورهای دنیا شده بود، می پردازند.

 

 

 

ارسال نظرات