امام جمعه بخش مرکزی گفت: دشمن در صدد تغییر هویت انقلاب اسلامی است، دشمن دوست دارد هویت انقلاب و ماهیت انقلاب را از اساس بگیرد و روحیه ظلم ستیزی،کفر ستیزی و استکبار ستیزی و بیداری و هشیاری و بصیرت را از مردم ایران بگیرد و به تنبلی و خمودگی تبدیل کند.
کد خبر: ۸۵۸۲۲۲۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الالسلام  سید محمد کاظم مدرسی در نماز جمعه این هفته که در روستای محمدآباد یزد برگزار گردید در خطبه دوم با تسلیت ایام سوگواری محرم به بررسی ابعاد همایش شیرخواره اباعبدالله الحسین(ع) و باب الحوائج علی اصفر(ع) در کشور پرداخت.

وی گفت: برگزاری همایشهای شیرخوارگان اباعبدالله الحسین(ع) سال 80 در کشور در محیط کوچکی برگزار شد الان شاید به 30 هزار همایش رسیده است و امروز این حرکت زیبا به  یک جریان بسیار ارزشمند تبدیل شده است  که در40 کشور دنیا این همایش برگزار شد و این از آثار و برکات ارزشمند علاقه مردم ایران و مردم ظلم ستیز دنیا به سیدالشهدا(ع) است.

امام جمعه بخش مرکزی در ادامه  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد  نفوذ دشمن بعد از جریان برجام تاکید کرد مواظب باشید در کنار این جریان اهداف دشمن محقق نشود.

وی افزود: آن چیزی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد این است که مراقب باشید که در پرتو این جریان اهداف دشمن مورد غفلت قرار نگیرد و راههای نفوذ دشمن باید بسته شود.

مدرسی ادامه داد: بیش از 70 بار رهبری این کلمه  نفوذ را در ماهای اخیر تکرار کردند و سرمایه گزاری کردند و ایشان رصد می کند جامعه اسلامی را وت مام اخبار را  پیگیری می کنند و این جز هدف پاسداری از انقلاب و امام و خون شهدا وظیفه دیگری ندارد.

حجت الالسلام  سید محمد کاظم مدرسی تصریح کرد: ممکن است انقلاب مورد آسیب قرار بگیرد و لذا  همه ما و همه مسئولین جامعه و رسانه ملی و عمومی وظیفه دارند در این زمینه سرمایه گزاری و بر نامه ریزی بکنند.

 امام جمعه بخش مرکزی گفت: دشمن در صدد تغییر هویت انقلاب اسلامی است، دشمن  دوست دارد هویت انقلاب و ماهیت انقلاب را از اساس بگیرد و روحیه ظلم ستیزی، کفر ستیزی و استکبار ستیزی و بیداری و هشیاری و بصیرت را از مردم ایران بگیرد و به تنبلی و خمودگی تبدیل کند.

وی افزود: دشمن در صدد است تا فرهنگ دینی جوانان ما را به یک فرهنگ سست دینی تبدیل کند و حساسیتهای دینی و غیرت را بگیرد و اسلام را به اسلام سکولار تبدیل کند و مردم را از دین جدا کند و بگوید دین از سیاست جداست.

مدرسی ادامه داد: که دشمن درصدد است ما نگاه به درون نداشته باشیم و اقتصاد مقاومتی را از ما بگیرد و ما نگاه به دشمن داشته باشیم و این از اهداف پلید دشمنان است.

مدرسی در پایان از بسیجیان کنترل  فشار خون و قند مردم که در کنار نماز جمعه  این کمپ بر پاه شده بود تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

ارسال نظرات