خبرگزاری بسیج: مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 تهران با اشاره به نمایش روایت کربلا در میدان امام حسین(ع) گفت: در این تکیه بخش های مختلفی از حرکت امام حسین(ع) از مکه تا کربلا و همچنین شهادت ایشان برای عموم مردم از جمله نوجوانان روایت می شود.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۳۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ علیرضا زندوکیلی با اشاره به طراحی ماکت 40 متری برای اجرای روایت عاشورا تصریح کرد: در هر شب از برگزاری مراسم، 3 اجرا به نمایش گذاشته می شود که علاوه بر موضوعات عاشورایی، موضوعاتی مانند دفاع مقدس نیز در خلال نمایش به تصویر کشیده می شود.

وی ادامه داد: در بخش جنبی این تکیه نیز نقاشی و مسابقات مرتبط با موضوعات کربلا ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

رئیس فرهنگسرای اشراق اذعان داشت: برنامه های محتوایی که در «جلوه سوگ» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر گرفته شده است، می تواند در ترویج فرهنگ و معرفت والای عاشورایی در بین شهروندان موثر باشد.

مجموعه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه های محرم و صفر با عنوان «جلوه سوگ» همزمان با آغاز ماه محرم در میدان امام حسین(ع) با برپایی 10 تکیه آغاز شده و و تا 11 آذر پذیرای عزاداران حسینی است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار