خبرهای داغ:
سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان از افتتاح بزرگترین پیست موتور کراس استان همدان و نخستین پیست MX (پیست سرعت) در غرب کشور به نام سردار شهید عینعلی در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۲۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان، اصغر جهانیان با بیان اینکه پیست موتور کراس و اتومبیلرانی با نام سردار شهید عینعلی در تویسرکان به بهره برداری رسید، اظهار داشت: مساحت کل پیست 14 هکتار است.

وی با بیان اینکه مساحت پیس کراس 6 هکتار و مساحت off Road اتومبیلرانی چهار هکتاراست، بیان کرد: مساحت کارتینگ و طرح ساختمانی به ترتیب چهار و دو هکتار در مجموع طراحی شده است.

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان افزود: پیست موتور کراس تویسرکان از نظر وسعت و طراحی بزرگترین پیست استان همدان محسوب می شود.

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تویسرکان نیز گفت: این پیست مزین به نام سردار شهید عینعلی است و افتخار می کنیم که این پیست مزین به نام یک شهید است.

اصغر زارعی اظهار کرد: بسیاری از جوانان مستعد در امر رانندگی و موتور سواری هستند و با توجه به استعدادهای جوانان و نوجوانان شهرستان در این زمینه، نیاز به ایجاد یک پیست موتورسواری احساس می شد تا علاوه بر تخلیه هیجان ها و انرژی جوانی مکانی برای پرورش استعدادهای آنان برای حضور در مسابقات باشد.

وی افزود: این پیست زمینه را برای انجام حرکات نمایشی با رعایت استانداردهای لازم فراهم می سازد و جوانان می توانند به جای اجرای حرکات نمایشی در خیابان ها در این پیست فعالیتی پویا داشته باشند.

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تویسرکان عنوان کرد: با بسیاری از مشکلات و چالش های پیش روی بالاخره پس از 6 فاز اول این پیست با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و برای آن تاکنون 200 میلیون تومان که به طور کامل آورده شخصی و بخش خصوصی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امید است که برای گسترش پیست، مسئولان با ارائه تسهیلات لازم با ما بیش از پیش همگام شوند، تصریح کرد: انتظار می رفت مسئولان استان توجه بیشتری داشته باشند.

زارعی افزود: در این راستا باید از نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و نیز اداره تربیت بدنی تویسرکان تشکر و قدردانی خود را اعلام کنم.

گفتنی است، این پیست در محل دو راهی باباپیرعلی به سمت روستای باباپیر تویسرکان واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات