در راستای تبیین فلسفه عاشورا صورت گرفت؛

اعزام مبلغان حوزه علمیه قم به واحدهای پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی شاهرود

مبلغان حوزه علمیه قم در راستای تبیین فلسفه عاشورا به واحدهای مقاومت پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی شاهرود اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۲۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش و تاکید بر تبیین فلسفه قیام عاشورا برای نسل جوان جامعه ما با توجه به تهدیدات نرم فرهنگی دشمنان اظهار کرد: در راستای تبیین فلسفه قیام عاشورا و در جهت آگاهسازی و رفع شبهات دانش آموزان با همکاری تعلیم و تربیت سپاه شاهرود مبلغین حوزه علمیه قم در واحدهای مقاومت پوینده و پیشگام شاهرود حضور می یابند.

علی عامری افزود: با برنامه ریزی انجام شده مبلغین حوزه علمیه با حضور در مدارس پوینده و پیشگام در خصوص قیام سالار شهیدان علل و عوامل و درس ها و عبرت ها با دانش آموزان بسیجی در قالب حلقه های صالحین و نهضت های روشنگری بحث و گفت و گو می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه در راستای شروع بکار حلقه های صالحین واحدهای مقاومت پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی برگزار می شود و تلاش داریم در ایام ماه محرم و با حضور مبلغین حوزه علمیه قم حلقه های صالحین را کیفی سازی نماییم.

عامری تصریح کرد : هشت مُبَلِغ حوزه علمیه قم به صورت چرخشی هر روز در تعدادی در واحدهای مقاومت بسیج حاضر می شوند و با هماهنگی انجام شده اگر نیاز باشد مبلغین در برخی از واحدهای مقاومت بصورت هفتگی برای تکمیل موضوعات بحث خود حاضر می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار