همایش هیئت عاشقان ولایت با موضوع اخلاقی و بصیرتی با حضور فرماندهان پایگاه ها، مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین، در محل مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ماکو برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۱۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
امام جمعه شهرستان ماکو در این همایش گفت: ارکان هدایت بشریت در عالم به نام امام حسین(ع) ختم شده است که زندگی آن امام همام سراسر حماسه بود و جمله هیهات من الذله آن حضرت خطاب به همه بشریت در همه اعصار و زمان هاست.

حجت الاسلام رنجبری افزود: دانش آموختگان مکتب حسینی باید مواظب باشند که دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) امروز در جهت تغییر تدریجی ذائقه مردم (اعم ازذائقه عقیدتی و باورهای دینی و ...) برنامه ریزی کرده و اجراء می کنند.

وی ادامه داد: بسیج تاثیرگذارترین عنصر فرهنگی جامعه اسلامی ماست که در مقابل تحریفات تکلیف مضاعف داد و باید نقش خود را به نحو احسن ایفا نماید.

رئیس مجمع عالی بسیج مرکز راهبردی سپاه ماکو در جمع شرکت کنندگان گفت: شهدای کربلا شهدای راه نماز بودند و عزادار امام حسین(ع) وظیفه دارد راه و حرکت امام حسین (ع) را صحیح بشناسد و قدم های صحیح را در این راه بردارد.

دکترقویدل افزود: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی به کمک ابزارهایی مانند ماهواره، اینترنت و ... هویت جامعه دینی ما را استحاله کند و در نهایت فروپاشی نظام از درون را رقم بزند.

گفتنی است در خاتمه این همایش از کلیه مربیان و فعالان عرصه امر به معروف و نهی با اهداء هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات