خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی به همراه معاونت های تخصصی از نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان نظارت ستادی به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۱۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در راستای پیگیری اجرای برنامه های ابلاغی نمایندگی ولی فقیه به سپاه های شهرستانی ، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی به همراه معاونت های تخصصی از نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان نظارت ستادی به عمل آوردند.

سرهنگ پاسدار ابوالفتح علوی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی هدف از این نظارت را انسجام دادن به کارها و ایجاد نظم و هماهنگی در پیشبرد برنامه‌های ابلاغی و اهداف متعالی سپاه در کلام مقام معظم رهبری عنوان کرد.

دراین سرکشی تخصصی نقاط ضعف و قوت در خصوص اجرای ماموریت های سازمانی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و اعضای شورای نمایندگی سپاه استان پس از سرکشی از قسمتهای مربوطه ضمن ارائه گزارش در جلسه جمع بندی، از زحمات اعضای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تقدیر وتشکر به عمل آوردند.

گفتنی است در ابتدا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان مباحثی پیرامون ماموریت نمایندگی ولی فقیه ارائه نمود و در مورد وضعیت مناطق حوزه استحفاظی به ارائه گزارش پرداخت.

ارسال نظرات