مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بر تعرض دشمن به کشور عزیزمان کوتاه نخواهیم آمد و ایجا تسامح و تساهل در آن معنایی ندارد.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۰۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد پیش از برگزاری مراسم سینه‌زنی سنتی در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: هر حرکت خوب و یا بدی توسط افراد برجسته، دانشمند و بانفوذ برای خود و جامعه پیامهایی دارد.

اعلمی‌نژاد، ادامه داد: حرکت امام حسین(ع) و یارانش برای جامعه آن زمان، بعد از شهادت آن حضرت و جامعه امروز پیام‌هایی دارد که اگر به خوبی از این پیام‌ها بهره‌برداری شود در ادامه رسیدن به اهداف الهی موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خداوند متعال، پیامبر اسلام(ص)، ائمه اطهار و امام حسین(ع) سفارشات مکرری به غیرت دینی کرده‌اند، گفت: یکی از پیام‌های قیام امام حسین(ع) که می‌شود برداشت خوبی از آن کرد غیرت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه سرشت و طبیعت انسان ایجاب می‌کند اموری که مربوط به خودش است دیگری در آن دخالت نکند، گفت: فرد غیرتمند حبیب خدا و مورد اکرام اوست.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه پیام حرکت امام این است که ما غیرت فردی، اجتماعی و ملی داشته باشیم، تصریح کرد: در جایی که باید غیرت ملی تجلی پیدا کند باید مقتدر باشیم و این غیرت را به همگان نشان دهیم زیرا اگر این حس نباشد ما مشکلات فردی، قومی و ملی زیادی پیدا خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل دشمن رافت اسلامی تاثیر دارد اما تا جایی که به غیرت دینی، فردی و ملی ما اثر منفی نداشته باشد، خاطرنشان کرد: بر تعرض دشمن به کشور عزیزمان کوتاه نخواهیم آمد و در ایجا تسامح و تساهل معنایی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات