رئیس مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان:
وی با اشاره به اینکه آزمون ادواری سالانه در چهار مرحله برگزار می‌شود، دو مرحله این آزمون برگزار شده و مرحله سوم نیز در تاریخ هشتم آذرماه سالجاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۲۰۰۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز شماره 2 فنی‌و‌حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان گفت: آزمون‌های فنی و حرفه‌ای برای 642 نفر در 24 حرفه در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

علی افشاری افزود: در روزهای 23 و 24 مهرماه سال جاری آزمون‌های تفاهم‌نامه‌ای صنایع ساختمان، قالیبافان و صنایع دستی برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: 90 نفر خانم و 188 نفر آقا در این آزمون‌ها حضور داشتند.

افشاری گفت: آزمون‌های تفاهم‌نامه‌ای در سه مرحله از ساعت هشت تا 12 در این مرکز برگزار شده است که 214 نفر در این شرکت‌های حضور داشتند.

افشاری از برگزاری آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در شرکت‌ها، پادگان‌ها و زندان خبر داد و افزود: در شرکت نخ تایر 19 نفر در رشته کامپیوتر شرکت کردند.

وی خبر داد:در این آزمون از‌ پادگان‌ها 41 نفر در رشته‌های اتومکانیک و کارآفرینی شرکت کردند.

رئیس مرکز شماره 2 فنی‌و‌حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان گفت: همچنین در زندان نیز 27 نفر در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند، که این افراد نیز بیشتر در رشته‌ خیاطی و رشته‌های صنعتی شرکت داشتند.

افشاری با اشاره به اینکه در مجموع 642 نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای حضور داشتند، ادامه داد: این تعداد هنرجو در 24 حرفه مختلف از جمله آرایشگری، خیاطی، برق و صنعتی شرکت کرده‌اند.

رئیس مرکز شماره 2 فنی‌و‌حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه مرحله سوم آزمون ادواری به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، ادامه داد: برای برگزاری الکترونیکی این آزمون‌ها تجهیزات لازم تهیه شده است.

افشاری با اشاره به اینکه آزمون‌های تفاهم‌نامه‌ای، ادواری و پایان دوره در طول سال در هشت مرحله برگزار می‌شود، عنوان کرد: در سال جاری پنج مرحله این آزمون‌ها برگزار شده و سه مرحله نیز در پیش رو است.

وی با اشاره به فعالیت کارگاه‌های مرکز شماره 2 فنی‌و‌حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان عنوان کرد: تنها کارگاه تعمیر موبایل در استان در این مرکز فعال است، همنطور کارگاه PLC، برق، جوشکاری، ماشین ابزار، حسابداری و کارگاه شبکه مرکز نیز در این مرکز فعالیت می‌کند.

افشاری گفت: یکی از برترین کارگاه‌های شیمیایی در کشور نیز در این مرکز فعال است.

رئیس مرکز شماره 2 فنی‌و‌حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خاطرنشان کرد: این مرکز در زندان‌، پادگان‌های سپاه و ارتش و پایگاه‌های مساجد فعال است.

ارسال نظرات