طرح نیابتی برای سهولت در ادای نذر عزاداران حسینی شهر زنجان و سایر نقاط کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۹۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: : در طرح نیابتی نذر دهندگان می‌توانند گوسفند را به صورت زنده اهدا کنند و اگر تمایل داشته باشند، حسینیه اعظم زنجان آمادگی ذبح آن را نیز به صورت نیابتی دارد.

محمدجواد غم‌پرور افزود: ساکنان زنجان می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر مرکزی نذورات مستقر در حسینیه اعظم زنجان نسبت به اهدای نذورات خود اقدام کنند.

غم‌پرور اظهار داشت: نذر دهندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت در طرح نذر نیابتی با شماره تلفن 02433323030 که به صورت 24 ساعته فعال است، تماس حاصل کنند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان اعلام کرد: پس از انجام امور مربوط توسط نذر دهندگان، حسینیه اعظم زنجان در روز دسته عزاداری پیامک مربوط در زمینه ادای نذر را ارسال و از طریق روابط عمومی بسته فرهنگی مربوط را به آدرس آنها ارسال می‌کند.

غم‌پرور خاطر نشان کرد: همچنین این امکان برای ساکنان زنجانی که خودشان اقدام به خرید گوسفند کرده‌اند، فراهم شده که با تحویل آن، مسئولیت ذبح را به صورت نیابتی به حسینیه اعظم زنجان واگذار کنند

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: محل تحویل و فروش احشام، خیابان خیام غربی، ضلع جنوبی حسینیه اعظم زنجان می باشد وهمچنین زمان فروش گوسفندان نذری نیز از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز هشتم محرم همزمان با 30 مهر ماه انجام خواهد شد.

ارسال نظرات